۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 8145343
T T
۰ نفر
نظامیان اسراییلی، یک جوان لبنانی را از مرز جنوب این کشور ربودند ...............................................................
بیروت، خبرگزاری جمهوری اسلامی 27/02/86 خارجی.سیاسی.لبنان.اسراییل.
نظامیان رژیم صهیونیستی، چهارشنبه شب، یک جوان لبنانی را در جنوب این کشور ربودند و وی را از مرزهای لبنان و فلسطین اشغال شده عبور داده و به داخل خاک سرزمین اشغالی منتقل کردند.
به گزارش ایرنا از بیروت، منابع امنیتی لبنان اعلام کردند، " هشام مصطفی دله " 30 ساله که در حال جمع آوری گیاهان صحرایی در منطقه " جنعم " در شرق شهرک " شبعا " و به فاصله حدود 500 متر از پایگاههای ارتش رژیم صهیونیستی در کشتزارهای اشغالی شبعا بود ، توسط نیروهای ارتش اسراییل ربوده شد.
بنا به اعلام منابع یاد شده، خانواده جوان ربوده شده، این تجاوز اسراییل را به اطلاع دستگاههای امنیتی لبنان و نیروهای بین المللی پاسدار صلح " یونیفیل " در جنوب این کشور رساندند و از آنان خواستند برای آزادی فرزندنشان تلاش کنند.
این منابع افزودند، فرماندهی نیروهای یونیفیل و کمیته ناظران آتش بس، به منظور اطلاع از سرنوشت جوان ربوده شده و آزادی وی، تماسهایی را با مقام های اسراییلی برقرار کردند.
نیروهای پاسدار صلح سازمان ملل در جنوب لبنان " یونیفیل " پیش از جنک تابستان گذشته رژیم صهیونیستی علیه لبنان نیز در مرزهای این کشور با فلسطین اشغالی حضور داشتند اما پس از این جنک تعداد آنها بیشتر شد و به بیش از 13 هزار نفر رسید.
اقدام های متجاوزانه رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان در شرایطی انجام می شود که یکی از وظایف نیروهای یونیفیل جلوگیری از تجاوز رژیم صهیونیستی به حریم لبنان است.
اما این نیروها تاکنون نتوانسته اند جلوی این اقدام ها را سد کنند و حتی در این زمینه از سوی مقام های رژیم صهیونیستی تهدید نیز شده اند.
صهیونیست هااعلام کرده اند به هرگونه عملیاتی از سوی نیروهای یونیفیل علیه هواپیماهای اسراییلی پاسخ خواهند داد.
مقام های رژیم صهیونیستی همچنین به هشدارهای سازمان ملل برای قطع موارد نقض حریم هوایی لبنان اعتنایی نکرده و بطور رسمی اعلام کرده اند که به این اقدام خود ادامه خواهند داد.
خاورم 2080/2087/265 شماره 044 ساعت 53:10 تمام انتهای پیام I27.10-53-21
۰ نفر