۲۳ دی ۱۳۹۳، ۱۸:۲۸
کد خبر: 81463493
T T
۰ نفر
مديريت جهادي در حوزه قضايي زمينه  ساز خدمت رساني بيشتر به مردم استان فارس

شيراز - ايرنا - رييس كل دادگستري استان فارس تصريح كرد: تلاش خواهيم كرد با اعمال مديريت جهادي، زمينه خدمت رساني به مردم شريف استان را سرعت بخشيده و با مد نظر قرار دادن منويات مقام معظم رهبري و اجراي سياست هاي كلان قوه قضائيه با توسعه امنيت زيرساخت هاي رشد اقتصادي و فرهنگي استان را فراهم كنيم.

به گزارش ايرنا به نقل از نمابر سه شنبه روابط عمومي دادگستري فارس ، علي القاصي مهر در برنامه ديدار مردمي با بررسي مشكلات قضايي به مشكلات و خواسته هاي قضايي و حقوقي 60 نفر از مراجعان به مراجع قضايي فارس رسيدگي كرد.

ديدار رو در روي رئيس كل دادگستري استان فارس و معاونين قضايي دادگستري استان با مراجعان به دستگاه قضايي با هدف تكريم ارباب رجوع و رسيدگي به مشكلات آنان انجام شد.

رئيس كل دادگستري استان فارس در حاشيه اين ديدار با اشاره به اهميت ارتباط نزديك مسئولان قضايي با مردم، ديدارهاي مردمي را فرصتي در راستاي ارتباط مستقيم با مراجعان و شنيدن مشكلات حقوقي مردم و تكريم ارباب رجوع دانست و افزود: تاكيد شده تا در حوزه هاي قضايي سراسر استان مساعدت در بررسي و رفع مشكلات قضايي مردم انجام شود.

القاصي اظهار اميدواري كرد در ديدارهاي هفتگي كه به صورت برنامه ريزي شده توسط مسئولان قضايي سراسر استان سه شنبه هر هفته برگزار مي شود زمينه خدمت رساني بهتر به مردم شريف استان و تسريع در احقاق حقوق آنان بيش از پيش فراهم شود.

ديدار مردمي رييس كل و مسوولان دادگستري استان در روزهاي سه شنبه هر هفته در محل دادگستري كل استان فارس واقع در ميدان شهداي شيراز برگزار مي گردد.

شايان ذكر است متقاضيان ديدار مردمي با رييس كل دادگستري، از سراسر استان فارس مي توانند شنبه هر هفته با ارايه درخواست مكتوب و مستندات پرونده خود براي ثبت نام به دفتر قاضي حوزه رياست واقع در ساختمان مركزي دادگستري استان مراجعه كنند.ك/1

677/ 667