۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴
کد خبر: 81473400
T T
۰ نفر
رژیم صهیونیستی هرشب كابوس می بیند

تهران- ایرنا- 'عبدالبرای عطوان' سردبیر روزنامه اینترنتی 'رأی الیوم ' در مقاله ای در خصوص تجاوز نظامی اخیر رژیم صهیونیستی به منطقه قنیطره سوریه نوشت: این رژیم اكنون هر شب كابوس های وحشتناكی به دلیل انتظار پاسخ مقاومت به این اقدام خود می بیند.

به گزارش پایگاه خبری رأی الیوم، عطوان نوشت: شاید رژیم صهیونیستی تصور كند با هدف قرار دادن خودروهای حزب الله به وسیله بالگردهای خود و به شهادت رساندن چند نیروی مقاومت و از جمله 'جهاد مغنیه' فرزند شهید عماد مغنیه، دستاورد بسیار خوبی داشته است.

'اما، چیزی كه در این خصوص حتمی است، انتقام گیری مقاومت از این حمله است و قطعا این رژیم بهای زیادی برای این اقدام می پردازد و مطمئنا پاسخ به این تجاوز قدرتمند و سخت خواهد بود.'

عطوان افزود: 'سید حسن نصرالله' دبیر كل حزب الله لبنان حدود یك سال پیش وعده گشودن جبهه جولان را به این رژیم داد و تصور نمی رود این تیم مقاومت در جولان برای گردش به این محل رفته باشند.

وی، ادامه داد: آن ها می خواستند همانند جنوب لبنان و نوار غزه، جبهه جدیدی به روی این رژیم بگشایند، جبهه ای كه این رژیم و هم پیمانانش تصور آن را هم نمی كردند.

نویسنده می افزاید: اسراییل این روزها بیش از هر زمان دیگری نگران است، زیرا نمی داند مقاومت كی و كجا و چگونه و با چه سلاح هایی به این جنایتش پاسخ می دهد، آیا در جنوب لبنان وارد عمل می شود یا در جولان یا خارج فلسطین، به وسیله موشك یا هواپیماهای بدون سرنشین 'ایوب' یا بمب های كنار جاده ای در مرزها یا از طریق تونل های محرمانه كه به عمق فلسطین اشغالی راه دارد، دقیقا مانند نیروهای گردان های عزالدین قسام در نوار غزه؟

سردبیر رأی الیوم اضافه كرد: وحشتی كه اسراییل در حال حاضر از ترس انتقام گیری مقاومت دارد، از خود این انتقام گیری دردناكتر است.

'وقتی سردار 'محمد علی جعفری' فرمانده سپاه پاسداران ایران می گوید كه اسراییل باید منتظر یك صاعقه ویرانگر باشد و تاكید می كند كه سپاه پاسداران همچنان به كمك های خود به رزمندگان مسلمان در منطقه ادامه می دهد تا این جرثومه فساد در منطقه از بین برود، اسراییل حق دارد نگران و وحشت زده شود.'

او ادامه می دهد: چیزی كه نشان می دهد این رژیم از كار خود پشیمان شده این است كه اعلام كرده هدف از این حمله ترور سردار 'الله دادی' نبوده و تصور می كرده كه این دو خودرو نیروهای عادی حزب الله را منتقل می كرده است و البته این تجاوز ممكن است درهای آتش جهنم را به روی این رژیم اشغالگر بگشاید.

عطوان افزود: انتظار اجرای حكم اعدام برای جنایتكار از خود اعدام بدتر است به ویژه اگر زمان انتظار طولانی تر شود، زیرا جنایتكار محكوم شده به اعدام در چنین حالتی نمی داند چه زمانی باید در مقابل جلاد خود قرار گیرد تا اعدام شود و اسراییل اكنون در چنین شرایطی به سر می برد.

روز گذشته ژنرال 'امیر بارام ' مسئول نظامی منطقه الجلیل در فلسطین اشغالی كه 250هزار شهرك نشین صهیونیست در آن سكونت دارند، مسئولان شهرها و روستاها را فراخواند و به آن ها توصیه های شرایط اضطراری را كرد و دستور داد پناهگاه ها برای شرایط احتمالی آینده گشوده شود.

'اما، مشكل اصلی برای وی و روسایش این است كه گزینه های زیادی برای انتقام گیری وجود دارد.'

وی افزود: حماس در تجاوز نظامی اخیر این رژیم به نوار غزه ضربات دردناكی به آن از طروق مختلف و از جمله از طریق تونل ها وارد كرد،اما اكنون حزب الله كه استاد حماس در این خصوص محسوب می شود، می خواهد انتقام بگیرد.

سردبیر رأی الیوم در پایان می نویسد: اسراییل روزهای بسیار پرخطر و سختی پیش رو دارد و این روزها سركرده های این رژیم دیگر زمام امور را در دست ندارند.

'زیرا در این شرایط حمله نخستین و كوبنده، همانند سال 1967 كارایی ندارد و جدا از این دشمنان جدید این كسانی مانند خانواده مغنیه آماده تر و مسلح تر عاشق شهادتند.

آنها دست پروده مكتب شهادت هستند و نه دانش آموخته دانشگاه های عادی و در رشته های پزشكی و مهندسی و البته قطب نمای آن ها فقط به سوی فلسطین تنظیم شده است.'

خاورم **2041**7074**1566
۰ نفر