۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۳۲
کد خبر: 81478689
T T
۰ نفر
آیین یادبود سردار شهید الله دادی در كرمان برگزار شد

كرمان - ایرنا - آیین یادبود سردار محمدعلی الله دادی شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) با حضور سرلشكر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در كرمان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، یكی از یادگاران دوران دفاع مقدس در این آیین كه عصر یكشنبه با حضور مقامات استانی و فرماندهان عالی رتبه نظامی و انتظامی در مسجد جامع كرمان برگزار شد، گفت: به حول و قوه الهی و به بركت وجود سردار الله دادی ها در ایران اسلامی، حزب الله و مقاومت اسلامی، رژیم غاصب و سرطانی صهیونیستی از صفحه روزگار محو خواهد شد.

حجت الاسلام اسماعیل سعادت فر افزود: امروز آثار و علایم فرضیه امام راحل كه فرمود اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود را به صورت تدریجی و با پیشرفت موثر ملاحظه می كنیم و رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آسایش ندارد.

وی اظهار كرد: امروز پناهگاه ها و دیوار و حصار محكم دور سرزمین های اشغالی را ببینید و این در حالی است كه آنها روزی فریاد نیل تا فرات را داشتند.

وی ادامه داد: امروز تمام سعی آنها این است كه همین چند متر سرزمین های اشغالی را داشته باشند.

حجت الاسلام سعادت فر با تاكید بر این مطلب كه امروز در نظام جمهوری اسلامی و كشورمان مالك ها و عمارهای زیادی داریم، تصریح كرد: دشمنان خیال نكنند اگر پرچمی از دست سرداری افتاد، انقلاب اسلامی ایران ضعیف شده، اگرچه برای ما غصه است اما الحمدالله یاران وفاداری در كنار رهبری هستند كه مایه عزت و افتخار این نظام به شمار می روند.

وی از سرلشكر حاج قاسم سلیمانی به عنوان مایه عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی یاد كرد و گفت: امروز شیعیان مظلوم عراق، لبنان، سوریه و یمن به این سردار سرافراز افتخار می كنند.

وی افزود: اگر دشمن، الله دادی عزیز مالك اشتر زمان را از ما می گیرد دلیل قدرت دشمن نیست بلكه دلیل قدرت جمهوری اسلامی و پیروزی برای نظام جمهوری اسلامی است كه در دنیا برای ما به وجود آمده است.

مسوول سابق نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: نتانیاهو گفته است كه ایران غزه و لبنان را گرفت و هدف بعدی او تپه های تل آویو است و ما نباید اجازه دهیم اشتباه گذشته تكرار شود.

وی افزود: نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی ادامه داده است زمانی كه اسراییل از لبنان خارج شد ایران به آنجا وارد شده و زمانی كه از غزه خارج شد ایران به آنجا وارد شد و نمی توانیم تحمل كنیم كه این اشتباه برای بار سوم تكرار شود و ما نمی توانیم سومین حضور ایران را در تپه های مشرف به تل آویو تحمل كنیم.

وی ترورها را نشانه ضعف و زبونی دشمنان دانست و اظهار كرد: دشمنان می خواهند تقاص از ایران بگیرند كه كور خوانده اند.

وی بیان كرد: شهادت آرزوی شهید الله دادی بود و این شهید گرانقدر از روزی كه به سن بلوغ رسید همواره در مسیر خدمت به نظام بوده است.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: این شهید گرانقدر روزی در دفاع مقدس، روزی درون توپخانه لشكر 41 ثارالله، روزی در ادوات، روزی در زرهی و تیپ زرهی لشكر 27 محمد رسول الله و روزی هم در مقاومت اسلامی منطقه در لبنان و سوریه بوده و نقش این عزیز در اقتدار نظام اسلامی فوق العاده است.

وی تاكید كرد: یقین بدانید دشمن كه شهید محمدعلی الله دادی را هدف قرار داد به لحاظ قدرت و عزتی كه در این شهید می دید این اقدام را انجام داده و بدانید كه این حركت برنامه ریزی شده بوده و دشمن با توجه به اثرگذاری این شهید در مقاومت اسلامی این عزیز را از ما گرفت.

وی گفت: شهید الله دادی با روح اعتقادی خود روزه داری های روزهای دوشنبه و پنجشنبه را وا نگذاشت و اهل توسل و گریه و مرید ولایت و در همه موضوعات و مسایل سیاسی كه پیش می آمد صاحبنظر بود اما نظر الله دادی تا آنجا بود كه همراه رهبری و ولایت باشد و تمام سعی این بود كه آنچه در اختیار دارد در مسیر ولایت و رهبری قرار دهد.

همرزم شهید الله دادی ادامه داد: یكی از عوامل پیروزی و كامیابی انبیای الهی و رهبران دینی در طول تاریخ داشتن یاران وفادار و از خود گذشته بوده است.

وی گفت: یكی از عوامل عدم موفقیت انبیاء الهی نیز رهبران دینی و ائمه اطهار نداشتن یار وفادار و قابل اعتماد در اجرا و پیشبرد برنامه های الهی آنها بوده است.

وی با اشاره به غربت و مظلومیت ایجاد شده برای امام علی (ع) پس از وفات پیامبر اكرم (ص) اظهار كرد: خدا نكند یاران پیمان شكن اطراف رهبری را بگیرند.

سردار شهید محمدعلی الله دادی در پی تهاجم نظامی بالگرد رژیم صهیونیستی در منطقه قنیطره سوریه به شهادت رسید.

پیكر این شهید والامقام پس از تشییع در تهران، كرمان و سیرجان روز پنجشنبه دوم بهمن در پاریز از توابع شهرستان سیرجان زادگاهش به خاك سپرده شد.

7440/8154