۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۶:۳۵
کد خبر: 81486678
T T
۰ نفر
مادورو: آژانس های آمریكایی به دنبال كودتا در ونزوئلا هستند

تهران-ایرنا- رییس جمهوری ونزوئلا گفت كه آژانس های آمریكایی در حال طرح ریزی برای سرنگونی وی هستند.

به گزارش خبرگزاری شینهوا از كاراكاس، 'نیكلاس مادورو' رییس جمهوری ونزوئلا در سخنرانی در كاخ ریاست جمهوری این كشور یادآورشد: چندین آژانس دولت باراك اوباما رییس جمهوری آمریكا طرح های توطئه علیه ونزوئلا را در دست دارند و به دنبال كودتا علیه ربیس جمهوری ونزوئلا هستند.

مادورو ادامه دادكه رییس جمهور اوباما آیا شما از این طرح های توطئه علیه ونزوئلا و من كه در مورد ایجاد خشونت و كودتا در ونزوئلا است خبر دارید؟

رییس جمهور ونزوئلا گفت: زمانی ممكن است برسد كه ایجاد روابط میان كاراكاس و آمریكا به دلیل حملات مداوم از سوی واشنگتن و دیپلمات های این كشور علیه كاراكاس غیرممكن شود.

مادورو گفت: دیپلمات هایی آمریكایی در ونزوئلا هستند كه با مقام های نظامی ونزوئلا تماس می گیرند تا به كشورشان خیانت كنند. این دیپلمات های امریكایی به دنبال خریدن رهبران سیاسی سوسیالیست، رهبران مردمی و سرمایه گذاران هستند تا آنها را برای به راه انداختن كودتا در ونزوئلا تحریك كنند.

مادورو از دولت های آمریكای لاتین و حوزه كارائیب به دلیل حمایت شان از كاراكاس طی نشست اخیر جامعه كشورهای آمریكای لاتین و حوزه كارائیب جایی كه این رهبران تحریم های اعمال شده آمریكا علیه ونزوئلا را محكوم كردند، تقدیر كرد.

اروپام**9234**1010
۰ نفر