۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۲۰:۲۵
کد خبر: 81493457
T T
۰ نفر
تفاهم نامه اوقاف و دانشگاه علوم پزشكي انعقاد مي شود

ساري - ايرنا - اولين جلسه هم انديشي انعقاد تفاهم نامه اداره كل اوقاف و امور خيريه و دانشگاه علوم پزشكي مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل اوقاف و امور خيريه استان مازندران اولين جلسه هم انديشي و برنامه ريزي انعقاد تفاهم نامه اين اداره كل با دانشگاه علوم پزشكي استان با حضور دكتر دكتر بابا محمودي قائم مقام و مسئولين حقوقي دانشگاه علوم پزشكي ، صبح امروز چهارشنبه در اين اداره كل برگزار شد.

در اين جلسه حجت الاسلام ستار عليزاده مدير كل اوقاف و امور خيريه استان مازندران گفت: اين جلسه در راستاي تفاهم نامه سازمان اوقاف و امور خيريه با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي برگزار شد.

وي افزود:از اولويت اصلي كشور عزيزمان طبق فرمايش مقام معظم رهبري بحث سلامت و درمان كشور است و دولت در حوزه سلامت كارهاي بسيار خوبي انجام داده كه قابل تقدير است.

مدير كل اوقاف و امور خيريه استان مازندران با اشاره به موفقيت هر بخش دولت و نظام را موفقيت نظام دانست و افزود:هر دستگاه و هر فردي كه بتواند در هر گوشه اي از كشورمان به مردم خدمت كند باعث موفقيت نظام خواهد شد.

وي ادامه داد: دغدغه اول سازمان اوقاف سلامت است و سازمان اوقاف در كشور با وقف مشاركتي و اوراق وقفي اولويت اصلي خود را ساخت بيمارستان سرطاني در كشور قرار داد كه ساخت دو بيمارستان در استان تهران و شيراز را با استفاده از وقف مشاركتي و اوراق مشاركت در برنامه دارد.

عليزاده افزود: اوقاف بانك اطلاعات كامل موقوفات و رقبات در حوزه سلامت را جمع بندي و با استمرار اين كارگروه استاني نيات واقفين در حوزه سلامت را جهت دهي خواهد كرد.

در اين جلسته دكتر بابا محمودي قائم مقام دانشگاه علوم پزشكي ساخت بيمارستان سرطاني كودكان را اولويت اصلي اين دانشگاه دانست و تصريح كرد: اميدوارم اين تفاهم نامه و استفاده از نيات واقفين خير انديش ،خير ين وتبيغ و ترويج علما و مبلغين و ... بتوانيم اين بيمارستان در استان ساخته شود.ك/1

6097