۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۲۲
کد خبر: 81494391
T T
۰ نفر
خائنین به ملت، دست به تحریف واقعیت های انقلاب اسلامی می زنند

مشهد - ایرنا - استاندار خراسان رضوی گفت: برخی افرادی كه به ملت خیانت كردند با تاریخ سازی، تاریخ نگاری و خاطرات ساختگی، دست به تحریف واقعیت های انقلاب اسلامی می زنند.

به گزارش ایرنا 'علیرضا رشیدیان' روز پنجشنبه در همایش نكوداشت پیشگامان انقلاب اسلامی در مشهد افزود: این افراد از گسست و فاصله بین نسلی در كشور ما سوء استفاده كرده و می خواهند با تحریف تاریخ انقلاب به اهداف سوء خود دست یابند.

وی اظهار كرد: تاریخ انقلاب و ملت ایران در سینه این ملت هنوز محفوظ است ولی برخی فراری های قبل از انقلاب و خائنین به دنبال تحریف آن هستند.

وی ادامه داد: وابستگی شاه به استكبار، گسترش فساد در نقاط مختلف كشور و نبود استقلال و آزادی از مسائل كشور قبل از پیروزی انقلاب بود كه این مسائل نسل فرهیخته ایران را به صحنه آورد و آحاد ملت با رهبری حكیمانه امام خمینی (ره) با حضور گسترده در صحنه، رژیم ستم شاهی را سرنگون و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

وی گفت: استان خراسان رضوی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسیار داشت و مبارزین شاخصی نظیر رهبر معظم انقلاب، شهید مطهری و آیت الله واعظ طبسی در این زمینه بسیار تاثیر گذار بودند و من افتخار می كنم كه در چنین استانی خدمت می كنم.

مدیر كل اطلاعات خراسان رضوی نیز در این همایش گفت: شكل گیری جامعه مبتنی بر ارزشهای الهی، بیداری اسلامی در جهان و بازگشت به خویشتن از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران است.

'شفیعی' افزود: دشمنان با ایجاد موج اسلام هراسی و حمایت از گروههای تروریستی و تكفیری در صدد مقابله با این دستاوردها و بیداری اسلامی هستند.

وی اظهار كرد: حوزویان بصیر و پویا، مراجع عالیقدر و زمان شناس، روحانیون و دانشگاهیان ولایت مدار و انقلابی در تحولات نیم قرن اخیر كشور و در همراهی با نهضت انقلاب اسلامی نقش بسیار برجسته و ممتاز داشتند.

وی گفت: 88 هزار برگ سند از مبارزین خراسانی در قبل از انقلاب در قالب 20 جلد كتاب روزشمار انقلاب اسلامی در خراسان رضوی توسط اداره كل اطلاعات استان برای استفاده محققین و متقاضیان تدوین می شود كه 20 هزار برگ از این تعداد در مرحه گویا سازی قرار دارد.

در این همایش یك جلد كتاب روزشمار انقلاب اسلامی در خراسان رضوی رونمایی شد./2

2095/ 6053