اعلام آمادگي گروه ها و تشكل هاي سياسي خوزستان براي حضور يكپارچه در راهپيمايي يوم الله 22بهمن

اهواز- ايرنا- تشكل ها، گروه ها و انجمن هاي اسلامي استان خوزستان با صدور بيانيه هاي جداگانه آمادگي خود را براي حضور منسجم و يكپارچه در راهپيمايي 22بهمن اعلام كردند.

به گزارش ايرنا حزب موتلفه اسلامي شاخه خوزستان با صدور بيانيه اي ضمن دعوت از عموم مردم موحدو انقلابي خوزستان براي شركت در راهپيمايي 22بهمن اعلام كرد:با حضور ميليوني همه قشرهاي مردم ديندار و آگاه دشمن را مايوس خواهيم كرد و ثابت مي كنيم در تبعيت از ولي فقيه زمان حضرت آيت الله خامنه اي و بيعت با امام راحل درنگ نمي كنيم.

بسيج و سپاه ولي عصر (عج) خوزستان نيز در بيانيه اي ضمن اعلام آمادگي براي حضور در اين همايش ملي تاكيد كرد: همگام با ملت ولايتمدار خوزستان در 22بهمن يك بار ديگر به مزدوران داخلي و دشمنان خارجي ثابت خواهيم كرد خوني كه در رگ ماست هديه به رهبر ماست.

در اين بيانيه آمده است سپاه حضرت ولي عصر(عج) خوزستان دست در دست بسيجيان و قشرها و توده هاي مردم باصلابت خوزستان در راهپيمايي 22بهمن ثابت خواهيم كرد كه تازنده ايم رزمنده ايم.

بازاريان و اصناف اهواز نيز در بيانيه اي با اعلام همبستگي با آرمان هاي انقلاب اسلامي و امام خميني(ره) بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و پيروي محض از فرمايشات و بيانات راهگشا و پيامبرگونه حضرت آيت الله خامنه اي ، آمادگي خود براي همراهي با احاد مردم شريف خوزستان در راهپيمايي يوم الله 22بهمن اعلام كردند.

دفتر آيت الله مكارم شيرازي از مراجع تقليد در اهواز نيز روز دوشنبه در آستانه راهپيمايي حماسي 22بهمن ، از عموم هم استاني هاي ولايتمدار دعوت كرد در راهپيمايي يوم الله 22بهمن سالروز پيروزي انقلاب اسلامي بر رژيم منفور شاهنشاهي و استكبار جهاني شركت نمايند.

مديريت و كاركنان بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان خوزستان نيز با صدور بيانيه اي ضمن دعوت از عموم مردم شهيدپرور خوزستان براي حضور در راهپيمايي 22بهمن اعلام كرد همگام و هم دوش با مردم هميشه درصحنه خوزستان در اين راهپيمايي شركت خواهند كرد.

ستاد بازسازي عتبات عاليات خوزستان نيز در بيانيه اي با گراميداشت ياد و خاطره حضرت امام راحل و شهداي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس ، از ملت بزرگ ، ولايتمدار و محب اهل البيت(ع) دعوت كرد با نمايش ملي و حضور پرشور و حماسي خود در راهپيمايي يوم الله 22بهمن ، مشت هاي محكم و گره خورده خود را بر استكبار جهاني به سركردگي امريكاي جهانخوار و رژيم غاصب اسراييل كوبيده و حماسه اي ديگر را رقم بزنند.

در اين بيانيه آمده است' سالروز پيروزي انقلاب اسلامي و يوم الله 22بهمن امسال در حالي فرا مي رسد كه جمهوري اسلامي ايران در اوج اقتدار علمي و فناوري در عرصه هاي ملي ، منطقه اي و جهاني قرار دارد و با وجود اعمال تحريم هاي شديد و ناجوانمردانه دشمنان قسم خورده عليه مردم ايران ، همچنان شاهد اين هستيم كه با ياري خداوند و بر پايه عزم و همت دانشمندان ، فناوران و نوآوران و جوانان كشورمان ، جمهوري اسلامي ايران با كسب جايگاه شانزدهم توليد علم دنيا و در جايگاه اول علمي منطقه تكيه زده است'.

فرمانداري اهواز نيز در بيانيه اي از عموم مردم انقلابي و بابصيرت اهواز دعوت كرد همگام و همراه با حضور ميليوني ملت ايران در راهپيمايي 22بهمن حضوري خيره كننده و حماسي داشته باشند.

مديريت و كاركنان شركت ملي پخش فراورده هاي نفتي منطقه اهواز نيز با صدور بيانيه اي با پاسداشت ياد و خاطره شهيدان انقلاب اسلامي و امام شهيدان و اعلام آمادگي براي حضور در اجتماع عظيم مردم انقلابي در راهپيمايي يوم الله 22بهمن ، ابراز اميدواري كرد با حضور ميليوني ملت ايران در اين راهپيمايي ، مشت خرده كننده اي بر دهان دشمنان ملت ايران به ويژه امريكا و رژيم اشغالگر قدس بزنند.

مديران و كاركنان مديريت درمان و اداره كل تامين اجتماعي خوزستان دوشنبه با صدور بيانيه اي بر حضور يكپارچه خود و پيوستن به اقيانوس انسان هاي آزاده در راهيپمايي عظيم و ميليوني 22بهمن تاكيد كردند.

اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان استان خوزستان نيز در بيانيه اي با اداي احترام به روح ملكوتي امام راحل و شهيدان سرفراز انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس اعلام كرد به پيروي از بيانات مقام عظماي ولايت حضرت آيت الله خامنه اي و تجديد ميثاق با آرمان هاي مقدس انقلاب اسلامي در راهپيمايي يوم الله 22بهمن شركت خواهند كرد تا دشمنان بدانند كه ملت ايران در دفاع از ناموس ، عزت شرف و انقلاب اسلامي در همه ميدان ها همچون كوهي استوار حضور دارد.

بنا به اين گزارش راهپيمايي يوم الله 22بهمن در بيش از 60نقطه شهري خوزستان برگزار مي شود.

اين راهپيمايي عظيم در اهواز از ميدان ساعت نبش خيابان عارف تا چهار راه آبادان برگزار مي شود.

6065/6064