۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۰۱
کد خبر: 81501596
T T
۰ نفر
230 نفر به دلیل تنگی نفس به بیمارستان های اهواز مراجعه كردند

اهواز - ایرنا - مسوول روابط عمومی مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی خوزستان گفت: از آغاز وقوع گرد و غبار شدید در روز سه شنبه تا ساعت 12 ظهر، 230 نفر به دلیل تنگی نفس به بیمارستان های اهواز مراجعه كردند.

'رضا رفیعی' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد:از این تعداد 13 نفر بستری عادی، شش نفر بستری ویژه در CCU و 211 نفر با اكسیژن درمان سرپایی شدند.

وی ادامه داد: در روز یكشنبه گذشته نیز 261 نفر به دلیل تنگی نفس به بیمارستان های اهواز مراجعه كردند كه شامل 9 نفر بستری عادی، شش نفر ویژه و 246 نفر درمان سرپایی و ترخیص بود.

رفیعی گفت: همچنین 81 نفر نیز توسط اورژانس 115 اهواز به بیمارستان انتقال یافتند.

مسوول روابط عمومی مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی خوزستان اظهار كرد: همچنین در تمامی میادین شهر اهواز از جمله میدان های بسیج، كیانپارس،شهید بندر، و دانشگاه چمران، یك دستگاه آمبولانس به منظور ارایه خدمات به بیماران احتمالی تنفسی مستقر شده و یك دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز در میدان بسیج استقرار یافته است.

رفیعی اضافه كرد: هریك از آمبولانس ها آماده انجام هرگونه ماموریت نیز هستند.

رییس جمعیت هلال احمر اهواز نیز از استقرار سه دستگاه آمبولانس این جمعیت به همراه 12 نفر امدادگر در میدان های شهید بندر، شهدا و ابتدای بازار امام خمینی(ره) اهواز از ساعت 10 صبح سه شنبه تا لحظه مخابره خبر (14) خبر داد.

'سید فتح ا... هاشم نژاد' افزود: این آمبولانس ها به منظور خدمات رسانی به بیماران احتمالی تنفسی در اهواز استقرار یافته اند.

میزان غلظت گرد و غبار در اهواز در ساعت 13 روز سه شنبه 9 هزار و 985 میكروگرم بر متر مكعب اعلام شده است.

3004/ 6037/6064
۰ نفر