۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۰۲
کد خبر: 81503719
T T
۰ نفر
جسد خلبان هواپیمای تفریحی در آبهای ساحلی تنكابن پیدا شد

نوشهر- ایرنا - مدیركل مدیریت بحران استانداری مازندران از پیدا شدن جسد خلبان هواپیمای تفریحی سقوط كرده در آب های ساحلی بخش مركزی شهرستان تنكابن خبر داد.

' رستم زرودی ' روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: جسد خلبان این هواپیمای سبك تفریحی و آموزشی حوالی ساعت هفت صبح امروز در دام یكی از صیادان افتاد كه برای انجام مراحل اداری اكنون به سردخانه بیمارستان تنكابن انتقال داده شده است.

وی اظهار داشت: بیشتر قطعات این هواپیما تاكنون در محدوده ساحلی شهرهای تنكابن و رامسر پیدا شده است و پیش بینی می شود بقیه قطعات آن نیز با امواج دریا به ساحل آورده شود.

یك فروند هواپیمای سبك تفریحی آموزشی متعلق به یك شركت خصوصی سیزدهم بهمن از رامسر به سمت استان گیلان در حركت بود كه ارتباطش با برج مراقبت فرودگاه رامسر قطع و ناپدید شد.

این هواپیما حامل خلبان و یك سرنشین از اتباع عربستان سعودی بود كه براساس گزارش های رسمی هنگام برخاستن از زمین با مه غلیظ و كاهش دید به 800متر در زمان ترافیك مواجه و ارتباطش قطع شد.

پیش از این علاوه بر پیدا شدن قطعاتی از این هواپیمای سبك ، جسد مسافر عربستانی آن هم در ساحل تنكابن پیدا شده بود.

غرب مازندران دارای دو فرودگاه در شهرهای نوشهر و رامسر است و هواپیماهای سبك تفریحی از چند سال پیش با هدف درآمدزایی و رونق گردشگری در این منطقه فعالیت دارند.ك/3

7078/1654/ 1650
۰ نفر