۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۸:۳۲
کد خبر: 81504156
T T
۰ نفر
فوتبال دسته سوم كشور / كارا شيراز، شاهين بوشهر را شكست داد

شيراز - ايرنا - تيم فوتبال كارا شيراز در مسابقات فوتبال دسته سوم كشور، شاهين بوشهر را شكست داد و جاي خود را در صدر جدول محكم كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، اين بازي كه از هفته هفتم گروه ب اين مسابقات عصر پنجشنبه در ورزشگاه حافظيه شيراز برگزار شد ، تيم ميزبان با نتيجه دو بر صفر حريف خود را مغلوب كرد.

تيم نوپاي كارا شيراز كه عزم خود را براي صعود به ليگ دسته دوم كشور جزم كرده است در اين ديدار هم ازهمان ابتدا برتري خود را به حريفش ديكته كرد و توانست سه امتياز اين بازي را كسب نمايد و با 17 اميتاز در رده نخست قرار گيرد.

شاگردان جليل دوران در دقيقه 10 بازي از روي نقطه پنالتي توسط مهدي شيري بازيكن سابق تيم هاي استقلال و پرسپوليس تهران ، دروازه شاهين را باز كردند و در ادامه نيمه اول نيز بازي را كنترل كردند و با پيروزي به رختكن رفتند .

تيم با سابقه شاهين بوشهر هم در اين ديدار تيم دست و پا بسته اي نبود و چند موقعيت گل هم ايجاد كرد و يك بارهم ضربه مهاجم اين تيم تير دروازه كارا را به لرزه در آورد.

در نيمه دوم نيز برتري از آن تيم ميزبان بود و پس از اينكه چندين فرصت خوب گلزني را از دست داد در دقيقه 85 با ضربه عقيل پورانصاري دروازه شاهين را براي بار دوم باز كرد تا در نهايت اين بازي با نتيجه دو بر صفر به سود كارا پايان يابد.

در همين چار چوب نيز تيم برق شيراز در اراك برابر ميزبان خود شهرداري اين شهر با تساوي دو بر دو متوقف شد و دو امتياز حساس را از دست داد،همچنين پويندگان تلاش مرودشت نيز در خانه برابر استانداري كرمانشاه ، يك بر يك متوقف شد و تيم شهرداري فيروزآباد ديگر نماينده فارس در هرمزگان دست به كار بزرگي زد و تيم ميناب طيور را دو بر يك مغلوب ساخت .

پس از پايان هفته هفتم،كارا با 17 امتياز صدرنشين است، شهرداري ماهشهر با 14 امتياز دوم است و برق شيراز هم با 11 امتياز در رده سوم جاي دارد، نفتون مسجد سليمان و ميناب طيور هرمزگان هم در انتهاي جدول قرار دارند.

در گروه ب مسابقات فوتبال دسته سوم باشگاه كشور 12 تيم حضور دارند كه در پايان نيز دو تيم به مرحله نهايي صعود خواهند كرد.ك/ 2

7368 /1876