۲۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۵۷
کد خبر: 81504658
T T
۰ نفر
حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن بار ديگر انقلاب را بيمه كرد

مهاباد - ايرنا - امام جمعه بوكان گفت: حضور گسترده مردم انقلابي ايران اسلامي در راهپيمايي 22 بهمن، بار ديگر انقلاب اسلامي را بيمه كرد.

ماموستا عبدالرحمان خليفه زاده در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته بوكان با قدرداني از حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22بهمن افزود: مردم بصير و ولايتمدار ايران اسلامي از ابتداي پيروزي انقلاب، توان خنثي كردن توطئه هاي دشمنان را داشته اند و در راهپيمايي 22 بهمن امسال نيز همچون هميشه با حضور پرشور خود به جهانيان ثابت كردند هرگز از آرمان ها و خواسته هاي خود دست بر نخواهند داشت.

وي با اشاره به اينكه در روز 22 بهمن امسال دشمنان انقلاب براي چندمين بار از قدرت انقلابي مردم ايران شكست خوردند، اضافه كرد: حضور گسترده مردم در سالروز پيروزي انقلاب اسلامي نشان از تقويت حس ولايتمداري مردم ايران داشت.

وي اظهار كرد: انقلاب اسلامي داراي اثرات و بركات زيادي است كه امروز در داخل و خارج از كشور مي توان اين دستاوردها را به خوبي مشاهده كرد.

ماموستا خليفه زاده با اشاره به اينكه ايران اسلامي به بركت رهبر فرزانه خود يكي از امن ترين كشور در جهان به شمار مي رود، افزود: در سايه اين امنيت و آرامش است كه ايران اسلامي امروز از پيشرفت ها و موفقيت هاي بسيار خوبي در زمينه هاي مختلف برخوردار است.

بوكان با 230 هزار نفر در جنوب آذربايجان غربي قرار دارد.

7510/3020/2093