۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۵۹
کد خبر: 81506593
T T
۰ نفر
استاندار یزد: زمینه بهره مندی از ظرفیت انجمن اولیا درمدارس فراهم شود

یزد - ایرنا - استاندار یزد گفت: والدین، دلسوزترین افراد نسبت به تربیت و آینده فرزندانشان هستند بنابراین باید زمینه بهره مندی از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان در مدارس به بهترین شكل ممكن فراهم شود.

به گزارش ایرنا، سید 'محمد میرمحمدی' شنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت علم و آگاهی در تحكیم ریشه های اعتقادی جوانان و نوجوانان افزود: ریشه های اعتقادی با علم و دانش شكوفا می شود.

رییس شورای آموزش و پرورش استان یزد، با تاكید بر نقش موثر معلمین و اساتید در شكوفائی استعدادهای دانش آموزان و دانشجویان خاطرنشان كرد: مراكز علمی و آموزشی برای ما اصل است و هیچ فضائی به اهمیت مدارس و دانشگاهها نیست، علاقمند هستم كه بیشتر در این مراكز و بین اساتید و فرهنگیان باشم.

میرمحمدی، بر اهتمام مدارس به فریضه نماز تاكید و اظهار كرد: توجه به نماز نیازمند اهتمام مدارس و فرهنگیان است و مدارس هم باید از جایگاه مناسبی برای اقامه نماز برخوردار باشند.

ضرورت مشاركت در تامین فرش نمازخانه ها ، توجه به هویت فرهنگی و سبك زندگی در جشنواره یزد شناسی، آمادگی استان برای اجرای طرح لب تاپ دانش آموزی بصورت پایلوت و تشكر از نمایندگان پیشین انجمن اولیا و مربیان در شورای آموزش وپرورش از مسایل مطرح شده استاندار یزد دراین نشست بود.

'احمد شیرزاد' مدیركل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه با طرح دستور كار دویست و هیجدهمین نشست شورای آموزش و پرورش استان به معرفی اعضای جدید و نمایندگان منتخب انجمن اولیا و مربیان درشورای آموزش و پرورش پرداخت و از زحمات نمایندگان پیشین قدردانی كرد.

درادامه این نشست حجت الاسلام 'محمد حبیبیان' از ستاد اقامه نماز استان و معاون آموزش ابتدائی آموزش وپرورش استان به ترتیب در مورد اقدامات انجام شده توسط كارگروه نماز استان و وضعیت اجرایی طرح یزد شناسی گزارشی ارائه كردند.

ارائه گزارشی توسط خضری یزدان از نمایندگان انجمن اولیا و مربیان و عضو سابق شورای آموزش وپرورش ازدیگر برنامه های این نشست بود. ك/2

6197/8068