۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۲۹
کد خبر: 81513385
T T
۰ نفر
امام جمعه یزد: مسوولان در عمل اقتصاد مقاومتی را اجرایی كنند

یزد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مسوولان و مردم اقتصاد مقاومتی مورد تاكید مقام معظم رهبری را در جامعه اجرایی كنند.

به گزارش ایرنا آیت الله 'محمدرضا ناصری' در خطبه های نمازجمعه این هفته یزد با اشاره به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در دیدار مردم تبریز با معظم له افزود: رهبری فرزانه بارها به لزوم اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی تاكید كرده اند.

وی ادامه داد: تحقق اقتصاد مقاومتی یك حركت جدید و تلاش مضاعف همگانی طلب می كند و تمام آحاد مردم جامعه و مدیران باید خیلی جدی وارد عرصه كار و فعالیت شوند.

امام جمعه یزد خاطرنشان كرد: تحقق اقتصاد مقاومتی نه در شعار كه بلكه در عمل باید جامه عمل بپوشاند و ضروری است تا همگان برای اجرایی شدن توصیه های مقام معظم رهبری كار كنند.

خطیب جمعه یزد اظهار كرد: بنابر توصیه های مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی همان تكیه بر نیروها و ظرفیت های داخلی كشور است و نباید به دشمنان دلبستگی داشت.

ناصری افزود: ساماندهی سرمایه‌های داخلی و استفاده نكردن از كالاهای خارجی غیر ضروری، استفاده حداكثری از ظرفیت داخلی از بهترین راه برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد خاطر نشان كرد: دنیای استكباری و غرب به تحریم و فشار اقتصادی خود علیه ملت و كشور ما ادامه می دهد و لذا باید با هوشیاری و اقتصاد مقاومتی توطئه های دشمنان را خنثی كرد.

ناصری گفت: دانشگاهیان و صنعتگران باید تمام توان خود را بر این بگذارند كه انقلاب اسلامی ایران با پیشرفت مواجه شود و اگر این موضوع نهادینه شود بسیاری از مشكلات مرتفع می شود.

امام جمعه یزد افزود: همه حامیان و دلسوزان انقلاب اسلامی باید دولت و نظام را در بخش های مختلف و در مواجه به توطئه های اقتصادی دشمنان یاری دهند.

ناصری، به ایام فاطمیه (س) اشاره كرد و از مردم خواست تا حرمت این ایام را كه در پیش رو داریم بیش از سنوات گذشته حفظ كنند و برای ترویج ارزش های الهی بكوشند.

وی با اشاره به شخصیت و فضائل و مناقب حضرت فاطمه زهرا (س) از جامعه اسلامی و بخصوص بانوان و خانواداه ها خواست تا در مسیر این بانوی نمونه اسلام حركت كنند.

امام جمعه یزد در ادامه به سالروز شهادت شهید حجت الاسلام فضل الله محلاتی از یاران امام (ره) و انقلاب اسلامی اشاره و یاد ایشان را گرامی داشت. ك2

نماز جمعه دشمن شكن و عبادی سیاسی این هفته شهر یزد به امامت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در مسجد ملا اسماعیل با حضور خیل مومنان اقامه شد.

7536/8068