۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۰۴
کد خبر: 81520220
T T
۰ نفر

فرمانده كل ارتش: آماده دفع هرگونه تهدید هستیم

۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۰۴
کد خبر: 81520220
فرمانده كل ارتش: آماده دفع هرگونه تهدید هستیم

همدان - ایرنا - فرمانده كل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای ولایتمدار ارتش جمهوری اسلامی همدوش با دیگر نیروهای مسلح كشور همیشه آماده دفع هر گونه تهدید و زیاده خواهی دشمنان بوده اند.

به گزارش روابط عمومی تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان، امیر سرلشكر عطاالله صالحی روز چهارشنبه در بازدید سرزده از پادگان 316 زرهی شهید قهرمان در جمع فرماندهان یگان های ارتش درهمدان افزود: فرمانده كل قوا همواره بر ارتقای سطح آموزش نظامی ، عقیدتی و دینی در مجموعه های نیروی مسلح تاكید دارند كه باید به این امر توجه ویژه شود.

وی اضافه كرد: باید علاوه بر ارتقای توان رزمی درحوزه دفاعی وكسب آمادگی لازم در خصوص دفع هرگونه آسیب و تهدید، نسل جدید را به سلاح ایمان، اعتقاد و بصیرت مسلح كرد.

وی با ذكر اینكه پادگان شهید قهرمان از یگان های نمونه غرب كشور است، اضافه كرد: رهبری فرزانه انقلاب همواره بر ضرورت خوشایندسازی محیط خدمت برای كاركنان وظیفه تاكید دارند.

امیر سرلشكر صالحی تاكید كرد: نباید در زمینه آموزش های مصوب كوتاهی صورت گیرد و همواره باید یگان ها آماده باشند.

فرمانده كل ارتش جمهوری اسلامی صبح روز چهارشنبه در صدر هیاتی از افسران عالی رتبه ارتش در مسیر بازدید از یگان های ارتش منطقه غرب كشور به صورت سرزده در تیپ 316 زرهی همدان حضور یافت.

وی درجریان این سفر از اماكن ، یگان ها، آسایشگاه ها و تجهیزات تیپ شهید قهرمان همدان بازدید كرد و به صورت چهره به چهره با كاركنان این پادگان به گفت و گو پرداخت.

همچنین در ادامه بازدید از یگان ها، آسایشگاه ها و ادوات نظامی به نظارت مستقیم بر وضعیت كیفی و عملكرد انسانی و تجهیزاتی و اطلاعاتی پرداخت و فرماندهان یگان ها گزارشی درمورد به روز رسانی و ارتقای توان روحی و رزمی كاركنان ارائه كردند.

7526/1181/1352