۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۱۱
کد خبر: 81533186
T T
۰ نفر

اعتراض وكیل قلعه ‌نویی به قرار منع تعقیب نكونام

۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۱۱
کد خبر: 81533186
اعتراض وكیل قلعه ‌نویی به قرار منع تعقیب نكونام

تهران - ایرنا - وكیل مدافع سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران از صدور قرارمنع تعقیب در پرونده شكایت موكلش از جواد نكونام بازیكن سابق استقلال و كاپیتان تیم ملی خبر داد و گفت: ظرف مهلت قانونی به قرار صادره شده اعتراض می‌كنیم.

وكیل سرمربی استقلال تهران روز یكشنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: متاسفانه شعبه بازپرسی بدون توجه به محتویات پرونده قرار منع تعقیب صادر كرده در حالی كه نكونام حتی یك دلیل هم برای اثبات ادعاهای خود ارایه نكرده است.

وی اضافه كرد: در این پرونده، نكونام یك مرتبه در دادسرا حضور یافت و در مقام دفاع از خود، اظهارات قبلی‌اش را بدون ارایه سند و مدرك تكرار كرد و سه نفر را نیز به عنوان شاهد به دادسرا معرفی كرد كه دو نفر از آنها فوتبالی و یك نفر نیز غیر فوتبالی بودند.

وكیل امیر قلعه‌نویی ادامه داد: شعبه بازپرسی در این پرونده تحقیقات كاملی نداشته و هیچ كدام از ادعاهای نكونام اثبات نشده است.

وی گفت: دادسرا در قرار منع تعقیب به عدم كفایت ادله شاكی اشاره كرد در حالی در پرونده‌های مطبوعاتی، شاكی فقط روزنامه‌ای كه مطلب منتشر شده را ارایه می‌كند و وظیفه ارایه ادله برای اثبات اظهارات بر عهده متهم است.

وكیل قلعه نویی در خصوص شكایت موكلش از حسین كعبی نیز گفت: این پرونده در مرحله تحقیقات قرار دارد و وی اخیرا در دادسرا حضور یافته و ظاهر دادسرا قرار كفالت صادر كرده است.

به گزارش ایرنا، نكونام نیز در واكنش به شكایت قلعه نویی، از سرمربی استقلال، عضو هیات مدیره و معاون حقوقی باشگاه استقلال شكایت كرد كه دادسرا در ارتباط با شكایت از افجه ای عضو هیات مدیره استقلال، قرار منع تعقیب زد و در مورد دیگر نیز نكونام تقاضای صدور قرار ترك تعقیب كرد.

ورزشی(4)**9140**1590
۰ نفر