۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۲۳
کد خبر: 81534717
T T
۰ نفر
نخستين كنفرانس مديريت تبليغات دانشگاه تهران خردادماه 94

تهران- ايرنا- رييس نخستين كنفرانس مديريت تبليغات دانشگاه تهران اعلام كرد: اين كنفرانس پنجم خردادماه سال آينده در تالار الغدير دانشكده مديريت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه ايرنا، علي اكبر فرهنگي چهره ماندگار كشور در عرصه رسانه صبح امروز (دوشنبه) در نشست خبري گفت: تبليغات دو هدف بزرگ اطلاع رساني و اثرگذاري بر ديگران را دنبال مي كند.

وي افزود: تمامي صاحب نظران و فعالان عرصه تبليغات مي توانند تا 10 ارديبهشت ماه سال آينده مقالات خود را براي دبيرخانه اين كنفرانس ارسال كنند و زمان پايان داوري درباره آثار ارسالي نيز روز 20 ارديبهشت ماه خواهد بود.

اين استاد دانشگاه همچنين خاطرنشان كرد: آخرين فرصت ارسال پيشنهاد برگزاري كارگاه هاي آموزشي يا تجربيات عملي نيز اول ارديبهشت ماه 94 خواهد بود.

بررسي و ارائه جديدترين دستاوردهاي علمي و پژوهشي در حوزه مديريت تبليغات؛ ايجاد بستر هم انديشي و هم افزايي ميان پژوهشگران فعال در حوزه تبليغات و بازاريابي؛ آسيب شناسي مديريت تبليغات در سازمان هاي دولتي و خصوصي، همچنين ايجاد بستري براي هم سويي و هم افزايي ميان مراكز علمي-دانشگاهي و آژانس هاي تبليغاتي از مهم ترين اهداف اولين كنفرانس مديريت تبليغات اعلام شده است.

علاقه مندان به حضور در اين كنفرانس مي توانند آثار خود را در محورهايي مانند تبليغات غير انتفاعي؛ بودجه ريزي تبليغات؛ تبليغات الكترونيك؛ تبليغات و رسانه؛ تبليغات مكتوب/چاپي؛ تبليغات در شبكه هاي اجتماعي و ... تا 10 ارديبهشت سال آينده براي دبيرخانه اين كنفرانس ارسال كنند.

فرهنگي در بخشي از اين نشست با بيان اينكه پيشتر آژانس هاي تبليغاتي ارتباط كمي با مراكز علمي داشتند، اظهار كرد: دانشكده مديريت دانشگاه تهران علاقه مند است پاي فعالان عرصه تبليغات به دانشگاه باز شود تا هم از تجربه عملي آنها بهره ببريم و هم آنها از تجارب علمي و نظري ما بهره مند شوند.

وي با بيان اينكه صنعت و تبليغات پا به پاي يكديگر رشد خواهند كرد، گفت: پيشتر دانشگاه ارتباط كمي با آژانس هاي تبليغاتي را احساس مي كرد و در دنياي آكادميك خود محبوس بود؛ فعالين عرصه تبليغات نيز دانشگاهيان را روياپرداز تصور مي كردند؛ ولي هر اندازه در سال هاي اخير شرايط بازار سخت تر شد، ارتباط بين دانشگاه و فعالين تبليغات نيز بيشتر شد.

مسعود كيماسي دبير علمي اين كنفرانس نيز بر نقش و جايگاه شركت هاي تحقيقات بازار در تبليغات تاكيد كرد و گفت: از سازمان هاي بزرگ دولتي و شركت هاي خصوصي بزرگ و اعضاي اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران براي حضور در اولين كنفرانس مديريت دانشگاه تهران دعوت شده است.

در پايان اين نشست خبري از سايت كنفرانس مديريت به نشاني www.adsconference.com نيز رونمايي شد.

فراهنگ**9129**1027
۰ نفر