۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۵۶
کد خبر: 81542997
T T
۰ نفر
بيش از 40  پروژه عمراني، خدماتي و فرهنگي درشهرستان نجف آباد به بهره برداري رسيد

اصفهان- ايرنا- بيش از 40 پروژه عمراني، خدماتي، فرهنگي و ترافيكي شهرداري نجف آباد با حضور استاندار اصفهان و مسوولين استان افتتاح و كلنگ زني شد.

به گزارش روز دوشنبه اداره كل روابط عمومي استانداري اصفهان، رسول زرگرپور در اين مراسم گفت: هزينه اين پروژه ها بالغ بر 530 ميليارد ريال است.

وي با اشاره به اينكه شهرستان نجف آباد با توجه به نزديكي به كارخانجات و صنايع بزرگ استان در معرض آلودگي هوا قرار گرفته است، اظهاركرد :بايد سرانه فضاي سبز در اين شهرستان افزايش يابد.

وي يادآوري كرد: شهرستان نجف آباد به عنوان شهر علم و ايثار بايد به مرتبه و منزلتي كه در شان مردم بزرگوار و شهداي والامقام اين خطه است دست يابد.

استاندار اصفهان در اين سفر از طرح توسعه حوزه علميه جامعه الامام المنتظر شهرستان نجف آباد بازديد كرد.

در سفر استاندار اصفهان به شهرستان نجف آباد، موزه ي مردم شناسي اين شهر با هزينه اي بالغ بر هفت ميليارد ريال در 360 متر مربع افتتاح و به بهره برداري رسيد.

موزه ي مردم شناسي نجف آباد در خانه ي تاريخي مهرپرور واقع شده و با توجه به اينكه اين خانه با يكصد سال قدمت در معرض تخريب قرار داشته به همت شهرداري نجف آباد بازسازي و در اختيار موزه ي مردم شناسي اين شهرستان قرار گرفته است.

نماد استقامت ميدان بسيج نجف آباد به يادبود سرداران و2500 شهيد اين شهرستان از جمله پروژه هايي بود كه با اعتباري بالغ برپنج ميليارد ريال با حضور استاندار اصفهان رونمايي شد.

همچنين در سفر استاندار اصفهان به اين شهرستان عمليات اجرايي فاز يك پارك كوهسار اين شهر به مساحت 50 هكتار و پيش بيني اعتباري بالغ بر 50 ميليارد ريال و همچنين فاز سه پايانه مسافربري جنوب با مساحت 45 هزار متر مربع و اعتباري بالغ بر 50 ميليارد ريال آغازشد.

7137/ د / 6022