۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۴۱
کد خبر: 81544680
T T
۰ نفر
تلاش شبانه روزی نیروهای اورژانس 115 قابل تقدیر است

رشت - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت : تلاش های شبانه روزی ، صادقانه و بی منت نیروهای اورژانس 115 استان قابل تقدیر است.

انوش برزیگر روز سه شنبه در مراسم رژه خودرویی 115 گیلان در مركز مدیریت حوادث و فوریت های استان گیلان افزود: نیروهای اورژانس در گیلان به طور شبانه روزی با تحمل زحمات فراوان برای ارایه خدمات به تصادفی ها و غیرتصادفی ها تلاش می كنند و كارشان ستودنی است.

وی با بیان این كه تلاش های خدمتگزاران در 115 جاودان باقی می ماند، اظهار كرد : كار این نیروها معنوی است و از اجر اخروی نیز برخوردار می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان خاطر نشان كرد: تلاش شبانه روزی نیروهای 115 رضایتمندی مردم را موجب شده است.



* پرسنل 115 ، مظلوم ترین نیروها در بهداشت و درمان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان نیز در این مانور گفت : پرسنل 115 ، كم توقع ترین نیروها در حوزه بهداشت و درمان هستند.

محمدتقی آشوبی افزود : نیروهای 115 گیلان بدون توقع به ارایه خدمات پیش بیمارستانی به آسیب دیدگان تصادفی و بیماران غیرتصادفی می پردازند .

وی با اشاره به برگزاری مراسم های چهارشنبه سوری از سوی مردم در مناطق مختلف استان از نیروهای 115 گیلان خواست تا در این شب برای ارایه خدمات احتمالی به آسیب دیدگان دقت و آمادگی بیشتری داشته باشند.

وی از نیروهای 115 گیلان خواست تا مانند همیشه با صبر و حوصله برای ارایه خدمات رسانی به مسافران و هم استانی ها اقدام كنند.



*افزایش پایگاه های 115 گیلان در چندماه اخیر

رییس مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی گیلان نیز در این مانور از افزایش پایگاه های 115 استان در چندماه اخیر خبر داد.

جمشید محمدی افزود: با افزایش پنج پایگاه اورژانس در گیلان ، تعداد پایگاه های 115 استان به 57 پایگاه رسیده است.

وی با بیان این كه تمام زحمات یك ساله نیروهای 115 در اجرای طرح نوروزی نمایان می شود، اظهار كرد: عملكرد خوب اورژانس و نیروهای فعال در آن در اجرای این طرح بسیار مهم است.

وی با توصیه رفتار مناسب ، پاسخگویی سریع و بموقع تماس های مردمی برای ارایه خدمات ، آراستگی و تكریم ارباب رجوع به تلاشگران اورژانس خاطرنشان كرد: همواره شرایط طرف مقابل را درك كرده و با صبر و حوصله به ارایه خدمات اقدام كنید.

رژه خودرویی مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی گیلان بمنظور به نمایش گذاشتن توانمندی های این مركز و آمادگی برای امدادرسانی در نوروز 94 روز سه شنبه در رشت برگزار شد.

طرح امداد نوروزی 115 استان گیلان از فردا بیست و هفتم اسفندماه آغاز و تا 15 فروردین ادامه دارد.

115 گیلان دارای بیش از 400 نیرو، 74 دستگاه آمبولانس و یك دستگاه اتوبوس آمبولانس است.ك/3

7286/6070