به گزارش روز یكشنبه گروه فرهنگی ایرنا، مسئول سامانه جامع اطلاعات گردشگری و رسیدگی به شكایات 09629 با اعلام این مطلب گفت: این سامانه به صورت شبانهروزی با 21 نفر از كارشناسان ستاد هماهنگی خدمات سفر آماده ارائه اطلاعات، پاسخگویی به شكایات و شنیدن پیشنهادات مسافران و گردشگران نوروزی است.
محمد رنگرز با بیان اینكه كارشناسان سامانه 09629 به صورت سه شیفت 8 ساعته فعالیت می كنند، افزود: از 25 اسفند ماه تاكنون، مسافران نوروزی 2 هزار و 18 تماس با این سامانه برقرار كرده اند.
وی بیشترین تماس ها را درباره اطلاع از راه ها عنوان و اظهار كرد: 435 مورد از تماس مسافران نوروزی در رابطه با مسیرهای مواصلاتی و راههای كشور بوده است.
مسئول سامانه 09629 اضافه كرد: كارشناسان این سامانه به 223 مورد تماس اطلاع رسانی هواشناسی، 307 مورد سایر موارد از جمله اطلاع از مراكز فروش مواد غذایی و سوپرماركت، 26 مورد اطلاع رسانی دفاتر خدمات مسافرتی، 244 مورد جاذبه گردشگری، 237 مورد امداد خودرو، 53 مورد اماكن پذیرایی، پاسخ داده اند.
بر اساس گزارش سازمان میراث فرهنگی، وی تصریح كرد: اعلام شكایات به سامانه 09629 نسبت به سال گذشته كاهش قابل توجهی داشته است كه آمار دقیق این كاهش در روزهای آتی اعلام می شود.
سامانه 09629 به صورت شبانه روزی آماده ارایه اطلاعات و پاسخگویی به سوالات و پیشنهادات مسافران نوروزی است.
فراهنگ**7537**1449
از 25 اسفند تا دوم فروردین ماه؛
مسافران نوروزی تهران، اصفهان و فارس بیشترین تماس را با 09629 داشتنند
۲ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۵۴
کد خبر:
81548991
تهران - ایرنا - بیشترین تماس با سامانه جامع اطلاعات گردشگری و رسیدگی به شكایات 09629 طی روزهای 25 اسفند 1393 تا دوم فروردین 1394 از استان های تهران، اصفهان و فارس بوده است.