۱۹ فروردین ۱۳۹۴، ۷:۵۷
کد خبر: 81563387
T T
۰ نفر

توقيف 20 دستگاه خودرو و موتورسيكلت متخلف در ايلام

۱۹ فروردین ۱۳۹۴، ۷:۵۷
کد خبر: 81563387
توقيف 20 دستگاه خودرو و موتورسيكلت متخلف در ايلام

ايلام - ايرنا - فرمانده انتظامي ايلام از اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و پاكسازي نقاط آلوده و جرم خيز و توقيف چندين خودرو و موتورسيكلت متخلف در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش ايرنا از پايگاه خبري پليس، سرهنگ فردين پيري در تشريح اين خبر گفت: با آغاز سال جديد در راستاي رفاه حال شهروندان و رضايتمندي آنها طرح ارتقاي امنيت اجتماعي به مدت 48 ساعت در اين شهرستان اجرا شد.

وي افزود: برقراري نظم و امنيت مطلوب و تحقق احساس امنيت همواره در سرلوحه كار پليس قرار دارد و ماموران از هيچ تلاشي در اين زمينه فروگذار نخواهند كرد.

سرهنگ پيري ادامه داد: دو سارق و پنج معتاد خطرناك و همچنين دو خرده فروش مواد مخدر در نتيجه اجراي اين طرح دستگير و مقداري مواد افيوني از آنها كشف شد.

وي تاكيد كرد: همچنين در اين راستا 15 دستگاه موتورسيكلت و پنج دستگاه خودرو متخلف توقيف و به پاركينگ انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامي ايلام ضمن قدرداني از همكاري خوب مردم با پليس در اجراي طرح هاي مختلف انتظامي، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرم و ناهنجاري در شهرستان، از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.



*** دستگيري سارق حرفه اي در شهرستان ملكشاهي

فرمانده انتظامي شهرستان ملكشاهي در استان ايلام از دستگيري يك سارق حرفه اي و كشف شش فقره سرقت اماكن خصوصي و معابر عمومي خبر داد.

سرهنگ ميرعباس شهبازي در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت در حوزه استحفاظي شهرستان، موضوع در دستور كار عوامل انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي يادآور شد: مأموران انتظامي اين شهرستان با انجام تحقيقات گسترده در اين راستا موفق به شناسايي يك سارق سابقه دار با هويت معلوم كه اقدام به سرقت مي كرد ، شدند.

سرهنگ شهبازي ادامه داد: سارق پس از دستگيري و انتقال به پليس آگاهي در تحقيقات بعمل آمده به چندين فقره انواع سرقت شامل سرقت از اماكن خصوصي و معابر عمومي اعتراف كه با بازسازي صحنه هاي جرم تمامي سرقت ها مورد تاييد قرار گرفت.

وي تاكيد كرد: سارق دستگير شده با تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد و در پايان علت و انگيزه ارتكاب جرم از سوي سارق را اعتياد، رعايت نكردن موارد ايمني از سوي مالباختگان، نبود نگهبان در برخي از محل هاي مذكور عنوان كرد.

اين مقام مسوول در پايان از شهروندان خواست تا از نگهداري وسايل ارزشي در اماكن و پول نقد و اشياي قيمتي در منزل خودداري كنند و در صورت برخورد با هر مورد مشكوك بلافاصله موضوع را با مركز فوريت هاي پليس 110 و سامانه 197 براي اعلام انتقادات و پيشنهادات در ميان بگذارند.

6119