۱۹ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۱۱
کد خبر: 81563464
T T
۰ نفر

اتاق بازرگانی خراسان شمالی هیات رییسه خود را شناخت

۱۹ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۱۱
کد خبر: 81563464
اتاق بازرگانی خراسان شمالی هیات رییسه خود را شناخت

بجنورد - ایرنا - هیات رییسه هشتمین دوره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی استان خراسان شمالی در نشستی انتخاب شدند.

مسوول روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی خراسان شمالی اعضای هیات رییسه منتخب هشتمین دوره اتاق بازرگانی این استان را محمد صمدی، حیدر حیدریان، علی شریعت، سعید پورآباد و علی محمد جاجرم اعلام كرد.

مریم محروق روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: هیات رییسه منتخب نیز محمد صمدی را به سومین دوره متوالی به عنوان رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و كشاورزی برگزیدند.

به گفته وی حیدر حیدریان و سیدعلی شریعت به عنوان نواب اول و دوم اتاق، سعید پورآباد به عنوان منشی و علی محمد جاجرمی نیز به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

وی اضافه كرد: در این دوره سه تغییر در هیات رییسه اتاق بازرگانی استان ایجاد شده به طوری كه به جز رییس اتاق و نواب اول، مابقی افراد در این دوره انتخاب شده اند.

انتخابات هشتمین دوره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی خراسان شمالی همزمان با سراسر كشور 18 اسفندماه سال گذشته برگزار شد كه آقایان محمد صمدی با 105 رای از گروه بازرگانی، حیدر حیدریان با 85 رای از گروه صنایع، غلامعلی علوی پور 65 رای از گروه معادن و علی محمد ژاله مایوان با 79 رای از گروه كشاورزی از سوی اعضای اتاق انتخاب شدند.

در این استان حدود 600 فعال اقتصادی دارای كارت بازرگانی هستند كه 150 نفر آنان در حوزه تجارت خارجی فعالیت دارند و در هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی خراسان شمالی 130 نفر رای دادند.

سال گذشته حدود 250 میلیون دلار كالا از استان خراسان شمالی به خارج از كشور صادر شد كه به نسبت سال 92 میزان صادرات این استان از لحاظ ارزی حدود دو برابر رشد داشت. ك/2

6982/5132