۲۲ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۵۹
کد خبر: 81566432
T T
۰ نفر
مشكل قطعي و لغو  بيمه خبرنگاران و هنرمندان شيروان حل شد

شيروان - ايرنا - رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شيروان گفت: با پي گيري هاي صورت گرفته، مشكل قطعي بيمه خبرنگاران و هنرمندان شهرستان حل شده و بيمه آنان دوباره فعال مي شود.

احمد زيبايي روز شنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار كرد: به همين منظور تا فردا فهرستي از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شيروان به تامين اجتماعي مبني بر بيمه خبرنگاران و هنرمندان شهرستان ارسال مي شود و افرادي كه بيمه آنان در سال جديد قطع شده تا آخر هفته با انجام كارهاي اداري مي توانند مجددا به واريز حق بيمه خود اقدام كنند.

وي گفت: علت قطع شدن بيمه برخي از هنرمندان و خبرنگاران شيروان مسائل مربوط به بيمه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بوده كه هم اكنون آنان مي توانند با مراجعه به صندوق اعتباري هنر و ثبت نام در اين سايت مجددا از بيمه برخوردار شوند.

زيبايي افزود: براساس فهرست اداره تامين اجتماعي شيروان هم اكنون بيمه 17 نفر از هنرمندان و خبرنگاران اين شهرستان در سال جديد لغو و قطع شده و بيمه 16 نفر ديگر همچنان فعال است.

با آغاز سال جديد بيمه شماري از خبرنگاران و هنرمندان شيروان به دلايل نامعلومي قطع كه اين امر موجب بلاتكليفي و سرگرداني آنان شد.

شهرستان شيروان با 157 هزار نفر جمعيت به عنوان دومين شهر پر جمعيت خراسان شمالي در 60 كيلومتري شرق بجنورد قرار دارد.ك/3

7186/ 6042