۳۰ فروردین ۱۳۹۴، ۸:۲۳
کد خبر: 81576201
T T
۰ نفر
تكميل اردوگاه كاردرماني معتادان خوي، اولويت عمراني در آذربايجان غربي

اروميه - ايرنا - معاون برنامه ريزي و اشتغال استاندار آذربايجان غربي گفت: تكميل اردوگاه كاردرماني معتادان در خوي، در اولويت برنامه هاي عمراني استان قرار دارد.

تقي كهوريان عصر روز شنبه در بازديد از روند احداث مجتمع كاردرماني و حرفه آموزي آذربايجان غربي در خوي افزود: با بهره برداري از اين مركز، ظرفيت پذيرش و كارآموزي معتادان به بيش از شش برابر افزايش مي يابد.

وي اضافه كرد: با توجه به تاكيد استاندار آذربايجان غربي، بايد اين طرح در كمترين زمان ممكن با تكميل زير ساخت ها به پايان برسد و مسوولان اجرايي بايد در اين خصوص اهتمام لازم را داشته باشند.

وي با بيان اينكه با تكميل مجتمع كاردرماني و حرفه آموزي معتادان آذربايجان غربي در خوي، امكان تفكيك مددجويان عادي از معتادان فراهم مي شود، اظهار كرد: اين امر مي تواند در بهبود وضعيت زندانهاي استان تاثير بسزايي داشته باشد.

مديركل زندان ها و اقدامات تاميني و تربيتي آذربايجان غربي نيز در اين بازديد پيشرفت فيزيكي مرحله اول طرح توسعه مجتمع كاردرماني و حرفه آموزي معتادان استان در خوي را بيش از 75 درصد اعلام كرد و گفت: قرار است در چارچوب اجراي اين طرح 12 كارگاه كاردرماني ويژه معتادان در اين مجتمع ساخته شود كه تا كنون ساخت دو كارگاه اجرايي شده است.

علي جليلي افزود: تاكنون براي اجراي اين طرح 14 ميليارد ريال اعتبار هزينه شده و براي تكميل آن نياز به 24 ميليارد ريال اعتبار است.

علي خضرلوي اقدم رييس مجتمع حرفه آموزي و كاردرماني معتادان آذربايجان غربي هم در اين بازديد گفت: در حال حاضر بيش از 100 زنداني معتاد در چهار حرفه در اين مركز، مشغول حرفه آموزي و كاردرماني هستند.

خوي در شمال آذربايجان غربي قرار دارد.

7128/2093