۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۹:۴۳
کد خبر: 81588778
T T
۰ نفر

دهستان 'موگويي' كوهرنگ از محاصره برف خارج شد

۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۹:۴۳
کد خبر: 81588778
دهستان 'موگويي' كوهرنگ از محاصره برف خارج شد

شهركرد- ايرنا- با تلاش 20 روزه راهداران راه و شهرسازي استان چهارمحال و بختياري، محور چلگرد- سرآقاسيد در شهرستان كوهرنگ بازگشايي و دهستان 'موگويي' بعد از ماهها از محاصره برف خارج شد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري، مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي استان گفت:هر سال با بارش نخستين برف، راه ارتباطي دهستان موگويي از توابع شهرستان كوهرنگ با مركز شهرستان حدود شش ماه بسته مي‌شود.

شهرام نديمي اظهار كرد: براي بازگشايي اين محور يك اكيپ راهداري متشكل از 10 نفر از عوامل اجرايي با پنج دستگاه خودرو به مدت 20 شبانه روز فعاليت داشتند.

وي با اشاره به سختي كار بازگشايي اين مسير افزود: اين محور هم اكنون با تلاش نيروهاي راهداري مستقر در اين محور، بازگشايي كامل شده است.

نديمي گفت:هر سال با بارش نخستين برف در چهارمحال و بختياري، راه ارتباطي بيش از چهار هزار نفر از ساكنان دهستان'موگويي' و روستاهاي صالح كوتاه، خويه، سرآقاسيد، چين، دره توت، زرك، لاوه، اي ناز، سوه و بي آبه بسته مي شود.

به گزارش ايرنا، دهستان موگويي از توابع شهرستان كوهرنگ در مرز بين استانهاي لرستان و چهارمحال و بختياري قرار دارد و با بسته شدن راه هاي ارتباطي آن از پاييز تا بهار، تردد مردم روستاهاي اين منطقه از طريق استان لرستان انجام مي شود.

شهرستان كوهرنگ در يكصد كيلومتري شهركرد مركز استان چهارمحال و بختياري قرار دارد.

7360/6027
۰ نفر