۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱
کد خبر: 81594642
T T
۰ نفر

دبير مهابادي معلم نمونه كشوري شد

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱
کد خبر: 81594642
دبير مهابادي معلم نمونه كشوري شد

مهاباد - ايرنا - مسوول روابط عمومي آموزش و پرورش مهاباد گفت: 'انور اسمعيل پوري' دبير فيزيك دبيرستانهاي مهاباد به عنوان معلم نمونه كشوري سال 94 انتخاب شده است.

جمال دورانديش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين دبير مهابادي تنها فردي است كه از استان آذربايجان غربي موفق به كسب اين عنوان شده است.

وي اضافه كرد: قرار است كه اين دبير به همراه 43 معلم نمونه كشوري ديگر در هفته جاري لوح تقدير و جايزه ويژه اين عنوان را از وزير آموزش و پرورش دريافت كند.

مسوول روابط عمومي آموزش و پرورش مهاباد گفت: اسمعيل پوري داراي مدرك كارشناسي ارشد فيزيك بوده و 20 سال است در دبيرستان هاي اين شهرستان درس فيزيك را تدريس مي كند.

دور انديش با اشاره به كارنامه درخشان اين دبير موفق افزود: اين دبير فيزيك علاوه بر تاليف كتاب، 11 مقاله علمي و دو طرح پژوهشي داشته و عضو كميته علمي كنفرانس آموزش فيزيك و دبير كميته اجرايي همايش كشوري نظام آموزش و پرورش در بستر تغييرات بوده است.

وي اضافه كرد: اين دبير مهابادي در جشنواره الگوي برتر تدريس و نمونه سوالات امتحاني نيز رتبه سوم كشوري را به خود اختصاص داده بود و در سال 1386 به عنوان معلم نمونه منطقه اي و در سال 1393 نيز به عنوان معلم نمونه آذربايجان غربي انتخاب شده بود.

مسوول روابط عمومي آموزش و پرورش مهاباد گفت: امسال 36 معلم اين شهرستان به عنوان معلم نمونه انتخاب شدند كه يك نفر از آنها نمونه كشوري، دو نفر نمونه استاني و بقيه نمونه شهرستان بودند.

تجليل از معلمان در هفته معلم در سه سطح كشوري، استاني و منطقه‌اي انجام مي شود.

امسال هم 43 معلم نمونه كشوري انتخاب و طي آيين ويژه اي در تهران از آنها تقدير شد.

در مهاباد با 215 هزار نفر جمعيت، بيش از 38 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصيلي مشغول هستند.

3020/6185/2093