۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۲۲
کد خبر: 81596576
T T
۰ نفر
جمعي از هنرمندان برجسته كشوري از منطقه آزاد چابهار ديدن كردند

چابهار – ايرنا – جمعي از بازيگران سينما، تئاتر و سريال هاي تلويزيوني با هدف آشنا شدن با ظرفيت هاي گردشگري و فرهنگي چابهار با سفر به اين منطقه از منطقه آزاد چابهار بازديد كردند.

سعيد رضازهي معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان منطقه آزاد تجاري صنعتي چابهار روز سه شنبه در بدو ورود اين هنرمندان به چابهار در گفت و گو با ايرنا گفت: حضور هنرمندان، نخبگان و فرهنگيان مختلف كشور به اين منطقه و سواحل مكران در راستاي ايجاد همدلي و همزباني و همچنين برقراري ارتباط تعاملي در حوزه هاي تخصصي از جمله بازيگري و كارگرداني انجام مي شود.

وي با اشاره به نقش و حضور حجت الاسلام زم مشاور و معاون فرهنگي و اجتماعي دبيرخانه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در اجراي اين برنامه ها افزود: در اين سفر دو روزه اين هنرمندان علاوه بر بازديد از اماكن طبيعي و گردشگري در نشست هاي ويژه اي با هنرمندان بومي چابهار و همچنين بانوان فعال در حوزه هاي مختلف شركت خواهند كرد.

وي خاطر نشان كرد ؛ همزمان با سفر اين هنرمندان آيين گشايش خانه هنرمندان منطقه با حضور هنرمندان رشته هاي موسيقي، سينمايي و نيز شعراي چابهار برگزار خواهد شد.

رضازهي تصريح كرد: در اين سفر هنرمندان سينما كشور ازجمله بهرام رادان، بابك حميديان، آناهيتا نعمتي، سحردولتشاهي، طناز طباطبايي، محسن كيايي، سيامك انصاري، پويان شاهرخي، عليرضا بادل، ايرج شهزادي، ميثم ميرزايي و عرفان صفوي حضور دارند.

1744/6081