۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۰۹
کد خبر: 81597659
T T
۰ نفر

ايلام - ايرنا - مدير حج و زيارت استان ايلام گفت: متقاضيان عمره مفرده كه سفرشان به كشور عربستان لغو شده در صورت تمايل مي توانند براي دريافت مطالبات خود (وجوه پرداخت شده) به دفاتر زيارتي مراجعه كنند.

حسين عبادي روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: همه كساني كه متقاضي انصراف از سفر به عمره هستند با مراجعه به دفاتر زيارتي كه ثبت نام خود را در آن انجام داده اند، فيش واريز مبلغ را اخذ و پس از مراجعه به بانك وجوه واريزي خود را پس بگيرند.

وي افزود: اين افراد پس از تاييد انصراف از سوي دفاتر ديگر نيازي براي مراجعه به مديريت حج و زيارت استان ندارند چرا كه در گذشته تاييد نهايي حج و زيارت مورد نياز بود اما اكنون بمنظور راحتي حال مردم اين فرايند حذف شده است.

عبادي تاكيد كرد: تاكنون هيچ مشكل خاصي در روند عودت هزينه هاي متقاضيان انصراف از سفر عمره در اين استان نداشته ايم و همه اين افراد با صرف كمترين زمان، موفق به دريافت وجوه خود شده اند.

وي با بيان اينكه هنوز هيچ بخشنامه اي دال بر اعزام يا ثبت نام از عمره گزاران از سوي سازمان حج و زيارت كشور اعلام نشده است، به همه كساني كه پرواز عمره آنها لغو شده توصيه كرد كه هر چه زودتر با مراجعه به دفاتر زيارتي محل ثبت نام، براي اخذ پول فيش خود و احياي آن اقدام كنند.

در پي اهانت به زوار ايراني در فرودگاه جده، با تصميم سازمان حج و زيارت همه پروازهاي متقاضيان عمره لغو شده است به همين دليل سه پرواز مسافران ايلامي به عربستان نيز لغو شد.

7172/9002