۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵
کد خبر: 81601024
T T
۰ نفر
فرماندار شوش:مديران دستگاههاي اجرايي از ورود به فعاليت هاي تبليغاتي پرهيز كنند

دزفول - ايرنا - فرماندار شوش ضمن اعلام ممنوعيت هرگونه فعاليت تبليغاتي در اين شهرستان پيش از زمان رسمي تبليغات مجلس گفت:ورود مديران و دستگاه هاي دولتي به فعاليت هاي انتخاباتي و سياسي ممنوع بوده و با متخلفان برخورد مي شود.

به گزارش روز شنبه ايرنا رضا نجاتي در جلسه شوراي اداري اين شهرستان در جمع مسوولان ادارات و اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا با اشاره به در پيش بودن انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اسفند ماه 94 افزود:وظيفه مسوولان ايجاد شور و نشاط انتخاباتي و صيانت از آراي مردم است لذا نبايد در فعاليت هاي تبليغاتي شركت كرده و يا از امكانات دولتي در اين رابطه استفاده كنند.

وي همچنين بيان داشت:هرگونه فعاليت تبليغاتي پيش از زمان رسمي انتخابات مجلس شوراي اسلامي تحت هر عنوان ممنوع بوده و تخلف محسوب مي شود.

نجاتي به مديران دستگاههاي اجرايي توصيه كرد ضمن عمل به وظايف قانوني خود مراقبت كنند تا از بيت المال سوء استفاده نشود.

وي در ادامه بر مصرف كالاي هاي توليد داخل شهرستان و استان خوزستان براي كمك به اشتغال و توليد منطقه تاكيد كرد و گفت:دستگاههاي اجرايي كالاهاي مورد نياز خود را از توليد كنندگان داخلي تهيه نمايند.

رييس شوراي تامين شهرستان شوش همچنين به كاهش اقدام غير فرهنگي تيراندازي در مجالس عزا و عروسي در اين شهرستان اشاره كرد و گفت: با تعامل مردم اين حركت غير فرهنگي در حال ريشه كني است.

فرماندار شهرستان شوش از پيگيري براي اجراي طرح هاي پل چهار راه شوش ، پل زير گذر بيمارستان نظام مافي ، پل شهيد ناجيان ، پايانه مسافري تامين آب شهري و روستايي همچنين تكميل سامانه روشنايي جاده شوش ، دزفول و جاده كندرو چهار راه شوش و كوي ابوذر غفاري خبر داد.

حجت الاسلام سيدحسين احمدي امام جمعه موقت شوش نيز در اين نشست مسوولان را به همدلي و همزباني فرا خواند و از آنان خواست با پرهيز از شعار گرايي به سمت عمل به وظايف قانوني و خدمت به مردم گام بردارند.

وي از وضعيت عمراني روستاهاي شهرستان شوش انتقاد كرد و گفت:به صراحت بگويم هيچ كاري براي روستاييان نشده است.

نماينده مردم شوش در مجلس شوراي اسلامي نيز ضمن تقدير و تشكر از تلاش فرماندار شوش در اجراي طرح هاي عمراني گفت:مديران دستگاههاي اجرايي بدانند وامدار مردم هستند چرا كه رسالت اصلي مديران خدمت به قشر محروم است.

سيد راضي نوري ضمن انتقاد از عملكرد ضعيف برخي دستگاههاي اجرايي اين شهرستان گفت:مديران بار تنبلي و سهل انگاري خود را بر دوش مردم نياندازند.

وي از فرماندار شوش خواست مديران دستگاههاي اجرايي را ملزم كند تا گزارش واقعي از عملكرد اداره مربوطه ارائه نموده و از ارايه گزارش هاي كتبي كه بعضا مبهم مي باشند پرهيز كنند.

نماينده مردم شوش بر توجه به ورزش به ويژه ورزش روستايي، استفاده از نيروهاي بومي در ادارات و شركت هاي منطقه ، رفع مشكلات بهداشت ودرمان و تسريع نسبت به واگذاري زمين به كشاورزان از سوي منابع طبيعي تاكيد كرد.

در نشست شوراي اداري شهرستان شوش تعدادي از مديران دستگاههاي اجرايي گزارشي از عملكرد حوزه كاري خود ارايه كردند.

7280/6068