۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۸:۴۷
کد خبر: 81607658
T T
۰ نفر

خيرين مدرسه ساز 35 درصد كل مدارس كشور را احداث كرده اند

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۸:۴۷
کد خبر: 81607658
خيرين مدرسه ساز 35 درصد كل مدارس كشور را احداث كرده اند

بروجرد-ايرنا- رييس مجمع خيرين مدرسه ساز كشور گفت: خيرين مدرسه ساز 35 درصد كل مدارس كشور را احداث كرده اند.

به گزارش ايرنا، رضا حافظي روز چهارشنبه در همايش تجليل از دانش آموزان برتر بروجرد در سينما فلسطين اين شهر افزود: 600 هزار خير مدرسه ساز در داخل كشور و يكهزار نفر در خارج از كشور در امر مدرسه سازي، مجمع خيرين مدرسه ساز را ياري مي كنند.

به گفته وي، خيرين مدرسه ساز كشور به دور از مسايل سياسي و جناحي براي توسعه و بالا بردن سطح علمي و آموزشي كشور گام مي دارند.

رييس مجمع خيرين مدرسه ساز كشور اظهار داشت: آقاي خسرو شاهي خير مقيم كشور سوئد تاكنون 428 مدرسه در كشور ساخته است.

وي بيانات مقام معظم رهبري در جمع خيرين مدرسه ساز را يادآور شد و گفت: خيرين با خدمات ارزنده اي كه به كشور ارايه داده اند پديده اي مبارك هستند.

حافظي با اشاره به ترويج فرهنگ مدرسه سازي در كنگره جهاني يونسكو كه در توكيو برگزار شد، افزود: امنيت و آسايش ايران اسلامي در سايه ولايت و رهبري بدست آمده است لذا بايد قدردان ولايت و رهبري باشيم.

وي با اشاره به كمبود امكانات رفاهي در شهرستان بروجرد گفت: قرار است هتلي بزرگ با سرمايه گذاري بيش از 60 ميليارد ريال در بروجرد احداث شود.

مدير كل آموزش و پرورش استان لرستان نيز در اين همايش معلمان را مهمترين عامل تحقق اهداف آموزشي دانست و گفت: معلم خلاق و خوب مي تواند دانش آموزان خلاق تربيت كند.

گودرز كريمي فرد كشف استعدادهاي دانش آموزان و جهت دهي به آنان را از سياست هاي كلي آموزش و پرورش لرستان عنوان كرد و افزود: معلمي كه اراده، اميد، ابتكار، محبوبيت و علم بالا داشته باشد مي تواند در آموزش به دانش آموزان موفق باشد.

وي با بيان اينكه برپايي المپيادهاي علمي ميل ميل يادگيري را در دانش آموزان تقويت مي كند، اظهار كرد: مدارس بايد يادگيري هاي عميق و با كيفيت را جايگزين يادگيري هاي سطحي و موقت كنند.

مديركل آموزش و پرورش لرستان گفت: اگر بخواهيم آموزش و پرورشي موفق داشته باشيم بايد فرهنگ خوب كار كردن را جايگزين زياد كار كردن كنيم.

وي توسعه مشاركت هاي مردمي در آموزش و پرورش، تقويت پژوهش سراها و توجه به آزمون هاي پيشرفت تحصيلي را موجب ارتقاي كيفيت آموزشي دانست و افزود: مديران و معلمان در سند تحول بنيادين بايد جايگاه خود را بشناسند و با به روز كردن علم و دانش خود و استفاده از تجارب موفق ديگران توسعه آموزش و پرورش را رقم بزنند.

7190/3022 /1596
۰ نفر