۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۳۴
کد خبر: 81617754
T T
۰ نفر
آیت الله علم الهدی: تیم مذاكره كننده شاگردان رهبر انقلابند، نمایندگان مجلس ان را حمایت و پشتیبانی كنند

مشهد - ایرنا - امام جمعه مشهد گفت: تیم مذاكره كننده شاگردان رهبر انقلابند، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تمام قدرت این تیم را حمایت و پشتیبانی كنند.

آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد افزود: دولت در مذاكرات هسته ای در كنار ملت قرار دارد و فكر و خط ملت را دنبال می كند.

وی خاطرنشان كرد: مسوولان و تیم مذاكره كننده هسته ای فرزندان انقلاب، مولود امام راحل و شاگردان رهبر فرزانه هستند و در مذاكرات به چیزی غیر از خواسته ملت نمی اندیشند.

به گفته آیت الله علم الهدی عده ای مزدور سیاسی و قدرت محور نیز در گوشه و كنار به دنبال اهداف خود هستند.

امام جمعه مشهد با تاكید بر اینكه تیم مذاكره ‌كننده هسته ای باید روند مذاكرات را تغییر دهد، گفت: فرزندان انقلابی در مذاكرات باید در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریكا تسلیم نشوند.

وی خاطرنشان كرد: ملت ایران با توافقی موافق است كه مشكلات كشور را حل كند، نه اینكه به خاطر توافق همه چیز را از دست بدهد و تسلیم زیاده خواهی های آمریكا شود.

آیت الله علم الهدی با تاكید براینكه آمریكا بدنبال جنگ نیابتی در منطقه است، افزود: اگر جنگی آغاز شود در همان لحظه اول، دردانه مولود نامشروع آمریكا با خاك یكسان می شود.

وی به توطئه و فتنه های استكبار اشاره كرد و یادآورشد:‌ برخی با موضوع بازرسی از تسلیحات هسته ای بدنبال جاسوسی از تاسیسات نظامی هستند.

خطیب جمعه مشهد گفت: مذاكره ‌كنندگان هسته ای كشور باید بدانند كه به نیابت از شهدا وارد خاكریز اول مذاكره شدند و باید موضعی داشته باشند كه شهدای هشت سال دفاع مقدس از خود نشان دادند.

وی در خطبه های اول نماز جمعه با بیان اینكه جامعه اسلامی و دینی تكلیف محور است، گفت: در چنین جامعه ای سرسپردگی به ولایت، خلوص، تقوی، عبادت و بندگی خدا، آرام بخش و اطمینان آور است.

آیت الله علم الهدی با تبریك میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: آنان كه ولایت گرایی را به معنای مطلق گرایی می دانند، عناصری هستند كه مفهوم ولایت را درك نمی كنند و گفته های آنان از علوم سیاسی و دموكراسی غربی گرفته شده است.

3027/1211/1756
۰ نفر