۴ خرداد ۱۳۹۴، ۸:۱۱
کد خبر: 81621021
T T
۰ نفر
يادواره شهداي فتح خرمشهر و شهداي فصل بهار مهريز برگزار شد

يزد - ايرنا - اولين يادواره شهداي فتح خرمشهر و 50 شهيد فصل بهار شهرستان مهريز يكشنبه شب در مسجد جامع ولي عصر (عج) اين شهر برگزار شد .

به گزارش ايرنا در اين يادواره كه جمعي از خانواه هاي شاهد و ايثارگران ، رزمندگان و مسوولان اجرايي حضور داشتند رييس سابق سازمان حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس ارتش گفت: عمليات فتح خرمشهر از مهمترين عمليات ها در دفاع مقدس است .

امير احمد اسدي افزود: رزمندگان اسلام با همدلي و در صفي واحد تحت فرمان بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره) و با ايمان به خدا بر دشمنان پيروز شدند و افتخار آفريدند .

وي اظهار داشت: اين عمليات ضمن آزاد سازي بخش زيادي از سرزمين مقدس ايران موجب شكست سنگين دشمنان و تبلور قدرت ايمان و يك رخداد مهم و فراموش ناشدني در دفاع مقدس است .

يادگاردفاع مقدس گفت: بايد فرهنگ دفاع مقدس و عظمت فتح خرمشهر و رشادت هاي رزمندگان جانبركف اسلام بنحو شايسته و از طريق فعاليت هاي فرهنگي به نسل جوان منتقل شود .

اسدي گفت: دشمنان فرهنگ و اخلاق را نشانه رفته اند و قطعا فرهنگ دفاع مقدس مي تواند سدي محكم در برابر اهداف شيطاني آنها باشد .

همچنين فرماندار مهريز گفت: گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام انقلاب اسلامي با برگزاري يادواره ها يك حركت مهم فرهنگي و جزو ضروريات است .

سيد محمد رستگاري ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و بخصوص شهداي فتح خرشهر و فصل بهار مهريز را گرامي داشت و بر ترويج آن فرهنگ والا و موثر تاكيد كرد .

مهريز 50 هزار نفزي 313 شهيد تقديم انقلاب اسلامي كرده است .ك3

7541/ 6197