تیم های راه یافته به مرحله یك چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند

تهران- ایرنا- چهره هشت تیم راه یافته به مرحله یك چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا مشخص شد كه در میان آنها نفت تهران نیز جای دارد.

به گزارش ایرنا، دور برگشت از مرحله یك هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه شب به پایان رسید و در جریان آن چهره هشت تیم برتر مسابقات مشخص شد.

نفت تهران از ایران، كاشیوا ریسول و گامبا اوزكا ژاپن، لخویا قطر، جونبوك موتورز كره جنوبی، الهلال عربستان، گوانگژو چین و الاهلی امارات با برتری مقابل حریفان خود در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، راهی مرحله یك چهارم نهایی شدند.

از بین دو نماینده ایران، پرسپولیس كه در دیدار رفت با یك گل، الهلال عربستان را در تهران شكست داده بود در ریاض با نتیجه 3 بر صفر شكست خورد و حذف شد.

نفت تهران كه در دیدار رفت، یك بر صفر الاهلی عربستان را شكست داده بود در جده 2 بر یك شكست خورد تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، بازی 2 بر 2 مساوی شود اما نفت با توجه به قانون گل زده در خانه حریف صعود كرد.

** نتایج مسابقات از این قرار است:

* كاشیوا ریسول ژاپن یك - سون سامسونگ كره جنوبی 2 (در مجموع كاشیوا ریسول با نتیجه 4 بر 4 و به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف صعود كرد)

* بیجینگ گوان چین صفر - جونبوك موتورز كره جنوبی یك (در مجموع جونبوك موتورز با برتری 2 بر یك صعود كرد)

* لخویا قطر 2 - السد قطر 2 (در مجموع لخویا با برتری 4 بر 3 صعود كرد)

* الهلال عربستان 3 - پرسپولیس تهران صفر (در مجموع الهلال با برتری 3 بر یك صعود كرد)

* گامبا اوزاكا ژاپن 3 - اف سی سئول كره جنوبی 2 (در مجموع گامبا اوزاكا با برتری 6 بر 3 صعود كرد)

* گوانگژو چین 2 - سئونگام كره جنوبی صفر (در مجموع گوانگژو با برتری 3 بر 2 صعود كرد)

* العین امارات 3 - الاهلی امارات 3 (در مجموع الاهلی امارات با نتیجه 3 بر 3 و به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف صعود كرد)

* الاهلی عربستان 2 - نفت تهران یك (در مجموع نفت تهران با نتیجه 2 بر 2 و قانون گل زده در خانه حریف صعود كرد)

ورزشی(2)**3783**1504