۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۴۲
کد خبر: 81640337
T T
۰ نفر
بالاترین افتخار نیروی انتظامی خدمت به مردم ایران اسلامی است

ارومیه - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: بالاترین افتخار این نیرو، خدمت به مردم بزرگ و هوشیار ایران اسلامی است.

سردار حسین اشتری عصر روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود:‌ ما افتخار می كنیم كه در راستای منویات مقام معظم رهبری و فرمانده معظم كل قوا خدمت می كنیم چراكه این امر، عبادت در راه خداست.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در این خصوص كه خدمت در نیروی انتظامی جهاد در راه خداست، اضافه كرد: این فرمایش فرمانده معظم كل قوا،‌ افتخاری بزرگ برای خادمان مردم در این نیرو است.

وی اظهار كرد: عمل به فرمایش مقام معظم رهبری برای هر كسی در هر مقامی واجب بوده و نتیجه آن نیز موفقیت و پیروزی است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی سعی می كنند از كوچكترین غفلت ما استفاده كنند و ما نیز باید همواره آمادگی لازم را داشته باشیم.

سردار اشتری گفت: ما باید از احتمال حداقلی آمادگی حداكثری را داشته و برای مقابله با ترفندهای دشمنان انقلاب اسلامی بیدار و هوشیار باشیم.

وی با اشاره به وجود امنیت پایداردر كشور افزود: به رغم امنیت داخلی، در آن سوی مرزها امنیت وجود ندارد و باید هم در داخل و هم در مرزهای كشورمان برای مقابله و پیشگیری آمادگی خود را حفظ كنیم.

وی با تاكید بر لزوم هوشیاری در حوزه اجتماعی اضافه كرد: در این زمینه نیز در برخی مواقع جریانی به وجود می آید كه باید با تدبیر آن را خنثی كنیم كه نمونه آن در روزهای گذشته در شهر مهاباد اتفاق افتاد كه با تدبیر، هوشیاری و خویشتن داری مسوولان و نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی حل شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار كرد: دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از تبلیغات رسانه ای هر اتفاق كوچك اجتماعی را در كشورمان بزرگ جلوه می دهند كه باید با تعامل همدیگر این توطئه های آنان را خنثی كنیم.

سردار اشتری به نامگذاری امسال به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی اشاره كرد و ادامه داد: باید با عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال سهم خود را در راستای توسعه كشور ایفا كنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این مراسم با اشاره به اینكه سردار محمد شرفی در این استان خدمات ارزنده زیادی انجام داد، گفت: اخلاص در عمل، عبادت و ارتباط با خدا از جمله دلایل توفیق مسوولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم اظهار كرد: ارتقای شاخصه های توسعه در این استان از جمله مهمترین وظایف مسوولان است كه باید در این راستا حركت كنیم.

وی افزود: آذربایجان غربی مسیر ترانزیت مواد مخدر صنعتی و سنتی است كه در این شرایط سخت دشمنان نیز سعی دارند از مرزهای كشور وارد شوند و قاچاق را وارد این استان كنند كه به همین دلیل كار نیروی انتظامی در این استان سخت است و باید آمادگی كامل خود را همواره حفظ كند.

سردار شرفی فرمانده سابق نیروی انتظامی آذربایجان غربی و رییس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم گفت: امروز در بهترین شرایط امنیتی در استان قرار داریم كه این امنیت پایدار مدیون خون شهدا و خدمات نیروهای مسلح است.

در این آیین سردار سرتیپ دوم ناصر اصلانی به عنوان فرمانده انتظامی آذربایجان غربی معرفی و از خدمات سردار شرفی قدردانی شد.

سردار محمد شرفی هفته گذشته به سمت رییس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب شده بود.

2093/6009 / 1539