۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۴۰
کد خبر: 81643328
T T
۰ نفر

امام جمعه يزد: نبايد به غربي ها خوشبين باشيم

۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۴۰
کد خبر: 81643328
امام جمعه يزد: نبايد به غربي ها خوشبين باشيم

يزد- ايرنا- نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد با بيان اينكه نبايد به آمريكايي ها وغربي ها خوشبين باشيم گفت: استكبار جهاني در همه حال عليه فرهنگ اسلامي ما توطئه مي كند.

به گزارش ايرنا آيت الله محمدرضا ناصري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر يزد با بيان اينكه اسلامي كه ما درايران از آن سخن مي گوييم ، اسلام ضد استكبار ، ياور مظلومان و اسلام دفاع از حقوق همنوع خود است گفت: اسلام ناب محمدي همه جهانيان را به عزت كمال مي رساند و با همه ملتها و جوامع حركت مسالمت اميز دارد.

امام جمعه يزد اضافه كرد: انقلاب اسلامي استقلال، خودباوري و بندگي در مقابل خدا را براي كشور به ارمغان آورد.

آيت الله ناصري با اشاره به اينكه متاسفانه امروز برخي از كشورهاي اسلامي همجوار دست نشانده استكبار و اجانب شده اند گفت: دشمنان با بهانه هاي مختلف اين كشورها را با هم درگير كرده اند.

وي با بيان اينكه برخي افراد فكر مي كنند با وابستگي به غرب و دوست شدن با آمريكا نان ما در روغن است گفت: اين تصور غلطي است زيرا اين كشورها به دنبال منافع و سود خود هستند و دل آنها براي ما نمي سوزد.

خطيب جمعه يزد در ادامه ضمن گراميداشت هفته جهاد كشاورزي با بيان اينكه اصل حيات و تغذيه ما منوط به كشاورزي است افزود: نبايد كشاورزي را بخاطر خشكسالي و كم آبي رها كنيم بلكه بايد از روشهاي نوين آبياري كشاورزي استفاده كنيم.

وي با بيان اينكه خالي شدن روستاها و مهاجرت آنان به شهرها فاجعه است افزود: متاسفانه برخي روستاها جولانگاه اجانب و اتباع بيگانه شده كه مسوولان بايد براي آباداني روستاها تلاش كنند.

امام جمعه يزد در ادامه به مسوولان توصيه كرد: نبايد به خاطر مسائل حزبي از خدمت كردن به جامعه و مردم باز بمانيد و وقت خود را صرف اين امور كنيد.

2088/ 6197/6060
۰ نفر