۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۵۱
کد خبر: 81644325
T T
۰ نفر
آيت الله صافي گلپايگاني: نيروي انتظامي حافظ ارزشهاي انقلاب باشد

قم- ايرنا - آيت الله لطف الله صافي گلپايگاني از مراجع تقليد گفت: نيروي انتظامي از ابتدا حافظ ارزش هاي انقلاب اسلامي بوده و بايد باشد.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني آيت الله صافي گلپايگاني، وي روز شنبه در ديدار سردار سرتيپ پاسدار حسين اشتري فرمانده نيروي انتظامي، با بيان اينكه اين نيرو با تقديم شهداي بزرگواري، دين خود را نسبت به اسلام ادا كرده است؛ افزود:‌ آنطور كه حقير از اول تا امروز ديده ‌ام، نيروي انتظامي هميشه در خط صحيح اسلام و اصول مقدس انقلاب بوده است و اگر نواقصي وجود دارد، بايد هرچه زودتر برطرف شود.

آيت الله صافي گلپايگاني تصريح كرد: جلوگيري از مفاسد و صحنه ‌هاي ضد اسلام و خلاف شرع، مانند كنسرتها، وظيفه نيروي انتظامي و سازمانهاي ديگر نظام اسلامي است.

وي ضمن تقدير از فرمانده نيروي انتظامي و هيات همراه، بيان كرد: خدمت در نيروي انتظامي كه شغل بسيار شريفي است، عبادت مي باشد؛ بايد نيروهاي انتظامي و نظامي خود را سربازان حضرت امام زمان(عج) بدانند و در مسير رضايت ايشان حركت كنند.

وي، نهادهاي مختلف را به همكاري با نيروي انتظامي فراخواند و افزود: بايد قدردان و شاكر امنيتي كه امروز در مملكت بحمدالله تعالي وجود دارد، بوده و خداي بزرگ را بر اين نعمت بزرگ سپاسگزار باشيم.

اين مرجع تقليد ادامه داد: كار شما براي آسايش و امنيت مردم عبادت است و همه ارگانها هم بايد براي ايجاد و حفظ امنيت با شما همكاري كنند.

وي در پايان گفت: حقير باز هم از شما تقدير و تشكر مي‌ كنم و از خداوند متعال براي شما عزيزان، در خدمت به اسلام و حفظ امنيت و آسايش مردم، توفيقات بيشتر مسالت دارم.

در ابتداي اين ديدار، سردار اشتري گزارشي از برنامه‌ هاي اين نيرو ارائه داد.

فرمانده نيروي انتظامي روز شنبه در سفر به شهر مقدس قم با شماري از مراجع تقليد ديدار و گفت و گو مي كند.ك/1

/2085/ 1175