۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۳۸
کد خبر: 81648913
T T
۰ نفر

هفته قرآن و عترت در ايلام برگزار مي شود

۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۳۸
کد خبر: 81648913
هفته قرآن و عترت در ايلام برگزار مي شود

ايلام - ايرنا - معاون قران و عترت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي ايلام گفت: هفته قرآن و عترت در مركز اين استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علي چراغي پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: برگزاري هفته قرآن و عترت از سوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به 12استان كشور پيشنهاد كه در اين استان نيز در صورت آمادگي مسوولان استان آذرماه برگزار خواهد شد.

وي ادامه داد: در طول هفته قران و عترت فعاليت هاي قرآني در مركز اين استان برگزار و دستاوردهاي علوم قرآني استان در قالب نمايشگاهي در معرض ديد قرار خواهد گرفت.

وي اجراي نمايش هاي خياباني و صحنه اي با موضوع قرآن، برپايي نمايشگاه هنرهاي تجسمي و پوستر با موضوع قرآني، اكران فيلمهاي كوتاه و بلند قرآني و برگزاري محافل و نشستهاي قرآني از جمله برنامه هاي هفته قرآن و عترت در اين استان خواهد بود.

معاون قرآن و عترت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي ايلام بيان كرد: همچنين انعكاس عملكرد مطبوعات و رسانه هاي مجازي كه در حوزه قرآني فعاليت داشته اند از ديگر برنامه هاي هفته قرآن و عترت در استان ايلام خواهد بود.

وي تقويت و ارتقا كمي و كيفي فعاليت هاي قرآني، توسعه فعاليت هاي هم انديشي بين موسسه هاي قرآني، ايجاد جريان فعاليت هاي قرآني و توسعه برنامه هاي قرآني در دستگاه هاي اجرايي را از مهمترين اهداف برگزاري هفته قرآن و عترت در اين استان برشمرد.

وي ابراز اميدواري كردكه برگزاري هفته قرآن و عترت در گسترش و احيا برنامه هاي قرآني در اين استان موثر باشد.

7171/6034