۹ تیر ۱۳۹۴، ۹:۳۷
کد خبر: 81665049
T T
۰ نفر
استعدادیابی و حضور موفق مهمترین رویكرد تیم ملی فوتسال امید است

مشهد - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتسال امید گفت: استعدادیابی و حضور موفق در رقابتهای بین المللی در سطح آسیا و جهانی مهمترین رویكرد این تیم است.

سیدمحمد ناظم الشریعه دوشنبه شب بعد از شكست تیمش در مقابل تیم فرش آرای مشهد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: 9 نفر از بازیكنان این تیم برای حضور در رقابتهای بین المللی چهار جانبه فوتسال مشهد دعوت شده بودند كه برخی از آنان در این مسابقه حاضر نشدند.

وی گفت: برخی از این بازیكنان برای نخستین مرتبه در قالب تیم ملی فوتسال امید حضور یافته بودند و برگزاری مسابقات دوستانه و تداركاتی نظیر رقابتهای چهارجانبه فوتسال مشهد فرصت بسیار خوبی برای سنجش آمادگی تیمها محسوب می شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال امید افزود: با عنایت به حضور یك تیم خارجی در این رقابتها می توان از این فرصت برای كسب تجربه و ارتقاء كیفی توان بازیكنان بهره گرفت.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد هم گفت: در یك بازی سخت تیم ملی امید را شكست دادیم و حریف بازی خوب و تماشایی را از خود به نمایش گذاشت.

مجید مرتضایی افزود: برگزاری رقابتهای چهارجانبه فوتسال بهترین اقدام هیات فوتبال خراسان رضوی برای شناسایی استعدادهای فوتسال استان در سطح ملی و معرفی توانمندی و ظرفیتهای برگزاری رقابتهای بین المللی در این شهر محسوب می شود.

تیم ملی فوتسال امید ایران دوشنبه شب در ادامه رقابتهای بین المللی چهارجانبه فوتسال مشهد با نتیجه چهار بر سه در مقابل تیم فرش آرا مشهد تن به شكست داد.

مسابقات بین المللی چهارجانبه فوتسال مشهد با هدف شناسایی استعدادهای فوتسال خراسان رضوی در سطح ملی و نشان دادن قابلیت این منطقه برای برگزاری مسابقات بین المللی با حضور تیمهای ملی فوتسال تركمنستان، ملی امید ایران، فرش آرا مشهد و شهید منصوری قرچك طی روزهای هشتم و نهم تیر ماه جاری در حال برگزاری است.

در نخستین مسابقه تیم شهید منصوری قرچك با نتیجه پر گل چهار بر صفر تیم ملی تركمنستان را شكست داده بود.

بر این اساس تیمهای شهید منصوری قرچك و فرش آرا مشهد به دیدار فینال مسابقات بین المللی چهارجانبه فوتسال مشهد راه یافتند و سه شنبه شب برای كسب عنوان قهرمانی با هم به رقابت می پردازند.ك/2

2095/1858
۰ نفر