۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۵۷
کد خبر: 81665752
T T
۰ نفر

مسابقات والیبال محلات ارومیه آغاز شد

۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۵۷
کد خبر: 81665752
مسابقات والیبال محلات ارومیه آغاز شد

ارومیه - ایرنا - رقابتهای والیبال نخستین المپیاد ورزشی محلات ارومیه آغاز شد.

اصغر دمیرچی سرپرست برگزاری این مسابقات روز سه شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در این رقابت ها 28 تیم در قالب هشت گروه با هم به رقابت می پردازند.
وی افزود: امسال شهرداری ارومیه با رویكرد فرهنگی در راستای اشاعه ورزش همگانی برنامه های مدون و تثبیت شده ای دارد.
وی اظهار كرد: ورزش محلات در ادامه ورزش مدارس و به منظور پوشش قسمتی از اوقات فراغت دانش آموزان در حال اجراست.
دمیرچی گفت: حضور 56 تیم فوتسال و والیبال در این مسابقات نشان دهنده استقبال و علاقه مندی تیم های حاضر است ضمن اینكه استعدادیابی و كشف نخبه های ورزشی از بین رده های پایه از اهداف مهم این مسابقات به شمار می رود.
وی با اشاره به اینكه 200 میلیون برای برگزاری مسابقات محلات هزینه شده است، ادامه داد: تمامی این هزینه ها با مشاركت بخش خصوصی تامین شده و شهرداری ارومیه تنها اجرا و نظارت بر این مسابقات را بر عهده دارد.
وی افزود: ورزشكاران مستعد و آینده دار این مسابقات شناسایی و برای آموزش های بیشتر به باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه معرفی می شوند.
اولین دوره مسابقات ورزشی محلات منطقه یك گرامیداشت 175 شهید غواص خط شكن عملیات كربلای 4 با حضور 600 نونهال و نوجوان به همت شهرداری منطقه یك ارومیه و در قالب ستاد برگزاری مسابقات از یكم تیرماه در قالب جام رمضان در فوتسال و جام آزادگان در والیبال كار خود را در راستای غنی سازی اوقات فراغت نونهالان و نوجوانان در ایام ماه مبارك رمضان آغاز كرده است.
7126/2093