۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۹:۳۵
کد خبر: 81669708
T T
۰ نفر

كشف 750 دستگاه گوشي قاچاق در مياندوآب

۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۹:۳۵
کد خبر: 81669708
كشف 750 دستگاه گوشي قاچاق در مياندوآب

مهاباد ـ ايرنا ـ 750 دستگاه انواع گوشي تلفن همراه قاچاق از يك دستگاه خودروي سواري در شهرستان مياندوآب كشف شد.

فرمانده انتظامي مياندوآب روز شنبه به خبرنگار ايرنا گفت: ماموران انتظامي اين شهرستان ديروز بر اساس اخبار دريافتي موفق شدند يك دستگاه خودروي پژو پارس را در يكي از خيابان هاي داخل شهر مياندوآب متوقف كنند.

سرهنگ اسفنديار احمدي افزود: مأموران در بازرسي از اين خودرو تعداد 750 دستگاه انواع گوشي تلفن همراه قاچاق خارجي را كشف و ضبط كردند.

وي اضافه كرد: راننده اين خودرو به محض توقف با استفاده از ازدحام به وجود آمده از محل متواري شده كه تلاش براي دستگيري وي ادامه دارد.

وي ارزش تقريبي اين تعداد گوشي قاچاق را بيش از 10 ميليارد ريال اعلام كرد و گفت: اين محموله از شهرهاي مرزي استان و به مقصد آذربايجان شرقي بارگيري شده بود.

سرهنگ احمدي گفت: براي اين محموله كشف شده يك پرونده قضايي تشكيل شده و تحقيقات تا شناسايي مالك اصلي گوشي ها ادامه دارد.

به گزارش ايرنا، از ابتداي سال جاري تاكنون در قالب 70 فقره عمليات، كالاهايي به ارزش بيش از 35 ميليارد ريال در شهرستان مياندوآب كشف و ضبط، 70 دستگاه خودروي سواري و كاميون توقيف و 85 نفر نيز دستگير شده اند.

شهرستان مياندوآب يكي از محل هاي مهم گذر كالاهاي قاچاق از مناطق مرزي جنوب آذربايجان غربي و استان كردستان به شهرهاي عمقي كشور به شمار مي رود.

مياندوآب با 260 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي و 155 كيلومتري مركز استان آذربايجان غربي و در مسير ارتباطي استان هاي آذربايجان غربي، آذربايجان شرقي و كردستان واقع شده است.

2077/6185/1905
۰ نفر