به گزارش ايرنا از سازمان تامين اجتماعي، مهرداد قريب افزود: كارفرمايان براي برخورداري از اين طرح، قبل از مراجعه به شعب تامين اجتماعي بايد داراي آدرس پست الكترونيكي(ايميل) بوده و در زمان تكميل فرم مربوطه به انضمام شماره تلفن همراه خود، آن را ارائه كنند.
وي ادامه داد: زيرساخت هاي مورد نياز براي اجراي طرح آماده شده و از اين پس كارفرمايان مي توانند برگه هاي اخطاريه، اجراييه، اعلاميه و صورتحساب هاي خود را به صورت غير حضوري و اينترنتي دريافت كنند.
قريب درمورد چگونگي استفاده از اين طرح توسط كارفرمايان افزود: در نخستين گام، متقاضيان بايد با مراجعه به شعب تامين اجتماعي، تعهدنامه و فرم هاي مربوطه را تكميل كنند.
وي ادامه داد: پس از تكميل فرم هاي مورد نظر توسط كارفرمايان، از سوي شعب تامين اجتماعي يك رسيد به آنها ارائه مي شود كه نام كاربري و رمز عبور در آن قرار دارد و در اولين ورود به سامانه، كارفرمايان بايد نسبت به تغيير رمز خود اقدام كنند.
مديركل درآمد حق بيمه سازمان تامين اجتماعي تصريح كرد: كارفرماياني كه براي ارائه فهرست حق بيمه به صورت اينترنتي، قبلا رمز دريافت كرده اند نيازي به دريافت رمز مجدد ندارند و بايد به شعبه تامين اجتماعي مراجعه تا گزينه ابلاغ الكترونيكي براي آنها فعال شود.
وي ادامه داد: پس از پايان يافتن مراحل ثبت نام، احكام مطالباتي تامين اجتماعي از قبيل اخطاريه، اجراييه، اعلاميه و صورتحساب به جاي احكام كاغذي، از طريق آدرس پست الكترونيكي اعلام شده، به كارفرما ابلاغ خواهد شد.
اجتمام ** 7268 ** 1071
تهران - ايرنا - مديركل درآمد حق بيمه سازمان تامين اجتماعي، از اجراي طرح ابلاغ الكترونيكي احكام مطالباتي كارفرمايان اين سازمان خبر داد.