۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۷:۲۳
کد خبر: 81673459
T T
۰ نفر
هشتمین نمایشگاه بین المللی سنگ وصنایع وابسته در محلات برگزار می شود

خمین –ایرنا– مدیر اجرایی نمایشگاه سنگ، معدن وصنایع وابسته محلات از برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معدن و صنایع وابسته از 19 تا 22 مهر ماه سال جاری درمحل نمایشگاه های بین المللی این شهرستان خبر داد.

محمد حلاجیان روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این نمایشگاه در فضایی به وسعت 55 هزار متر مربع وبا حضور شركت های تولیدی از اصفهان، تهران، محلات، نیم ور، خراسان رضوی و همچنین هیات هایی از كشورهای روسیه ، چین، ایتالیا ، اسپانیا ، آلمان وتركیه برپا می شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه غرفه هایی در زمینه های فرآوری سنگ های ساختمانی، معادن سنگ، ماشین آلات استخراج معدنی و فرآوری سنگ ساختمانی، قطعات و لوازم سنگبری، معدن و ماشین آلات و سایر صنایع وابسته به صنعت سنگ نیز دایر می شود.

مدیر اجرایی نمایشگاه سنگ ،معدن و صنایع وابسته محلات ادامه داد: شركت‌های خارجی در این نمایشگاه تنها به نمایش آخرین تكنولوژی و تجهیزات فرآوری سنگ می‌پردازند.

حلاجیان برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی را در شرایط بازار ورقابت كنونی ضروری دانست.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه‌ را نمایش فناوری و دستاوردهای جدید، ترغیب‌ تولیدكنندگان وصاحبان صنایع به استفاده ازفناوری‌ها و لزوم بهسازی و نوسازی تجهیزات، تولید و عرضه محصولات باكیفیت، امكان رقابت واحدهای تولیدی با رویكرد صادرات، بازاریابی داخلی وخارجی و بررسی نقاط ضعف و قوت بیان كرد.

هشتمین نمایشگاه بین المللی سنگ محلات در قالب هشت سالن در 10كیلومتری محور محلات به نیمور بعد از شهرك صنعتی شهید بابایی برگزار می شود.

سال گذشته چهار هزار تن سنگ خام از 70 معدن كشور برای معرفی پتانسیل معدنی كشور به صنعت سنگ در غالب اجرای بزرگترین سالن نمایش سنگ خام (كوپ) از نكات جالب توجه این نمایشگاه بود.

شهرستان محلات در جنوب استان مركزی در فاصله 105كیلومتری اراك قطب تولید سنگ نما كشور است .ك/3

7277/6199/6013/