۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۵۱
کد خبر: 81677367
T T
۰ نفر

راهپيمايي روز قدس در دزفول برگزار شد

۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۵۱
کد خبر: 81677367
راهپيمايي روز قدس در دزفول برگزار شد

دزفول - ايرنا - مردم روزه دار دزفول با شركت در راهپيمايي روز قدس حمايت و پشتيباني خود را از ملت مظلوم فلسطين اعلام داشتند.

به گزارش ايرنا اقشار مختلف مردم دزفول روز جمعه در هوايي گرم و با زبان روزه در راهپيمايي روز قدس شركت كرده و با سر دادن شعار ،داعش و تكفيري عامل اسراييل اند با اين همه جنايت گروهكي ذليل اند، خشم و انزجار خود را نسبت به جنايات رژيم غاصب اسراييل به نمايش گذاشتند.

راهپيمايي روز قدس در دزفول ساعت 12 ظهر جمعه از ميدان حاجمرادي اين شهر تا ميدان خليج فارس برگزار و شركت كنندگان سپس با اجتماع در مصلاي جمعه با سردادن شعار الله اكبر پشتيباني و حمايت خود را از مردم مظلوم فلسطين اعلام داشتند.

شركت كنندگان در آيين راهپيمايي روز قدس در دزفول ضمن سر دادن شعار در حمايت از انتفاضه فلسطين ، آمادگي خود را براي هر گونه كمك به مردم مظلوم فلسطين تا سرنگوني رژيم غاصب اسرائيل اعلام كردند.

حضور پر شور جوانان و نوجوانان در حاليكه دست نوشته هايي در حمايت از مردم فلسطين در دست داشتند و عليه اسراييل شعار مي دادند شور و حال خاصي به راهپيمايي روز قدس در دزفول بخشيده بود.

شركت مردم دزفول در راهپيمايي روز قدس امسال به رغم گرمي هوا به حدي بود كه سرتاسر مسير راهپيمايي از ميدان حاجمرادي تا ميدان خليج فارس دزفول مملو از جمعيت روزه داري بود كه به عشق فلسطين به خيابان ها آمده و فرياد مرگ بر اسراييل سر دادند.

مردم دزفول همچنين در راهپيمايي امروز ياد شهيد محمدحسين اثني عشري شهيد دزفولي انتفاضه فلسطين را كه در دفاع از آرمان هاي ملت مظلوم فلسطين به شهادت رسيد گرامي داشتند.

شركت كنندگان در راهپيمايي روز قدس در دزفول در پايان با سر دادن نداي الله اكبر مفاد قطعنامه راهپيمايي را مورد تاييد قرار دادند.

در راهپيمايي روز قدس هداياي نقدي مردم دزفول براي كمك به مردم مظلوم يمن توسط پايگاه هاي ثابت و ساير كميته امداد امام خميني (ره) جمع آوري شد.

راهپيمايي روز قدس در شهرهاي سالند ، ميانرود ، دزآب و شهر امام دزفول با حضور مردم اين شهرها برگزار گرديد.

6068