۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۱
کد خبر: 81680927
T T
۰ نفر

توقيف 25 دستگاه مسافربر شخصي در كرمانشاه

۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۱
کد خبر: 81680927
توقيف 25 دستگاه مسافربر شخصي در كرمانشاه

كرمانشاه - ايرنا - مديرعامل سازمان تاكسيراني كرمانشاه گفت: در مرحله طرح ششم برخورد با مسافربرهاي شخصي تعداد 25 دستگاه خودرو توقيف شد.

به گزارش ايرنا روابط عمومي سازمان تاكسيراني كرمانشاه روز دوشنبه به نقل از سجاد سليماني، از ايجاد گشت تلفيقي سازمان تاكسيراني با هماهنگي و همكاري دادگستري، پليس راهور و نيروي انتظامي براي برخورد قانوني با مسافربرهاي غيرمجاز و آژانس هاي تاكسي تلفني فاقد مجوز كه در محدوده شهر اقدام به حمل مسافر مي كنند خبر داد.

وي تصريح كرد: عزم دستگاه هاي ذيربط قضايي و انتظامي كرمانشاه در همكاري با سازمان تاكسيراني براي برخورد با مسافربرهاي شخصي و آژانس هاي تاكسي تلفني فاقد مجوز كاملا جدي است و هيچ اغماضي در اين رابطه صورت نمي گيرد.

وي افزود: تعدادي از افراد فاقد صلاحيت و بدون مجوز با خودروهاي شخصي و بدون رعايت حقوق شهروندي و قوانين و مقررات به صورت غيرمجاز و غيرقانوني اقدام به نصب تابلو جعلي تاكسي تحت عنوان آژانس كرده و اقدام به حمل مسافر در سطح شهر مي كنند.

به گفته سليماني، اين پديده نابهنجار باعث اخلال در نظم عمومي شهر و ناامني در سيستم حمل و نقل درون شهري مي شود.

سليماني اظهار كرد: در همين راستا تاكنون بيش از150 دستگاه مسافربر شخصي غيرمجاز و 230 دستگاه تاكسي توقيف و به پاركينگ انتقال داده شده است.

اين مسوول تصريح كرد: اين سازمان اين طرح را ادامه خواهد داد چرا كه امنيت شهروندان در حمل و نقل درون شهري و آسايش خاطر رانندگان تاكسي را وظيفه خود مي داند.

مديرعامل سازمان تاكسيراني ضمن هشدار به شهروندان و مسافران درون شهري از آنها خواست كه سازمان تاكسيراني را در اجراي اين طرح به منظور تأمين امنيت مسافران و از جمله خود آنان ياري دهند و از سوارشدن به خودروهاي ذكرشده خودداري كنند.

شهر900 هزار نفري كرمانشاه داراي 9 هزار و 800 دستگاه تاكسي است.

7460/8066