۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۵:۱۷
کد خبر: 81685954
T T
۰ نفر
زاهدي: مديران از توان نمايندگان براي حل مشكلات استفاده كنند

كرمان - ايرنا - رييس مجمع نمايندگان استان كرمان گفت: مديران استان از توان نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي براي حل مسايل و مشكلات خود استفاده كنند زيرا مديران خيلي از مسايل و مشكلات را نمي توانند به تنهايي دنبال كنند و در نهايت به نتيجه نمي رسند.

به گزارش ايرنا محمدمهدي زاهدي روز پنجشنبه در نشست شوراي توسعه و برنامه ريزي استان كرمان افزود: امسال با توجه به مشكلات بودجه اي مي توان از توان نمايندگان استفاده كرد و خيلي از دستگاه ها اين كار را انجام داده اند و به نتيجه رسيدند.

وي خاطرنشان كرد: سال گذشته چهار هزار ميليارد ريال كاهش ماليات در بودجه استان اتفاق افتاد كه با تلاش نمايندگان و استاندار كرمان در سالجاري ميزان مالياتي كه براي استان در نظر گرفته شده است زير متوسط كشوري مي باشد.

نماينده مردم كرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي وجود صندوق توسعه ملي، صندوق ذخاير ارزي و موارد ديگر را از امكاناتي دانست كه مديران مي توانند استفاده كنند.

نماينده مردم بافت، رابر و ارزوئيه در مجلس شوراي اسلامي هم در اين نشست گفت: متوسط رشد بودجه اختصاصي استان بسيار بالاتر از كشور است كه نشان از همدلي و همزباني ايجاد شده در استان كرمان است.

عليرضا منظري توكلي موافقت اصولي طرح پتروشيمي بافت را يك كار بزرگ و عيدي براي مردم شهرستان بافت دانست و افزود: اين طرح سهم زيادي در توسعه و اشتغال براي اين شهرستان در پي دارد.

وي همچنين خواستار حل مشكلات اشتغال در شهرستان بافت شد.

منظري توكلي اضافه كرد: با تلاش طاقت فرساي تيم مذاكره كننده هسته اي استقامت بر تحريم پيروز شد.

7439/3028