۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۸:۳۵
کد خبر: 81686351
T T
۰ نفر
جوكار: تامين مطالبات فرهنگيان از اهداف نمايندگان مجلس است

يزد - ايرنا - نماينده مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي گفت: هدف اصلي نمايندگان مجلس با همكاري ساير دستگاه ها و مسوولان در عمل تامين نيازها و حل مطالبات فرهنگيان است .

به گزارش ايرنا محمد صالح جوكار روز پنجشنبه در دومين جلسه هم انديشي فرهنگيان استان يزد افزود: خوشبختانه طي سال هاي اخير توسط نمايندگان مجلس شوراي اسلامي افزون بر 20 قانون نظارتي ، بودجه و پژوهش ويژه آموزش و پرورش در مجلس مصوب شده است .

نماينده مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان كرد: شغل و كار معلمي در نظام مقدس جمهوري اسلامي بسيار حساس ، تعيين كننده و اثربخش است .

جوكار گفت: همفكري ، برنامه ريزي و مشاركت بين دولت و مجلس شوراي اسلامي در تدوين برنامه‌هاي راهبردي و كليدي از مهمترين راهكارهاي حل و فصل مشكلات فرهنگيان در استان يزد و كشور است .

وي اظهار داشت: بايد با برگزاري جلسات مختلف و همفكري و هم انديشي براي رفع دغدغه هاي فرهنگيان و حل و فصل نيازهاي آنها بيش از گذشته اقدامات لازم را انجام داد .

نماينده مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي گفت: بايد در عمل به دغدغه خاطر معيشتي فرهنگيان و نيازهاي آنها رسيدگي كرد تا شاهد تقويت انگيزه آنها در اين عرصه مهم باشيم .

جوكار در ادامه با اشاره به اهميت همدلي تمامي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در اجراي طرح تحول سلامت ، پيگيري موضوع مسكن ويژه فرهنگيان، ارتقاي ارائه خدمات درماني و بهداشتي و همچنين بيمه تكميلي را از جمله اقدامات در دستور كار مجلس شوراي اسلامي ويژه فرهنگيان ذكر كرد .

وي گفت: توجه به فرهنگيان توجه به نسل جوان و عرصه خطير تعليم و تربيت است و بايد همواره مورد عنايت خاص قرار گيرند كه يك وظيفه محسوب مي شود .

استان يزد افزون بر 20 هزار نفر فرهنگي دارد .ك3

7536/ 6197