۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۱۹
کد خبر: 81700103
T T
۰ نفر
تحصیلات مدیران روابط عمومی ادارت همدان مرتبط با این رشته نیست

همدان- ایرنا- مدیركل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان گفت: تحصیلات مدیران روابط عمومی ادارات و نهادهای دولتی این استان مرتبط با این رشته نیست.

احسان شهابی روز چهارشنبه در مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی استان همدان بیان كرد: 150 مدیر روابط عمومی در همدان فعال هستند كه 103 نفر از این تعداد رشته تحصیلی شان مرتبط با این حرفه نیست.

وی با ذكر اینكه بانك اطلاعاتی جامعی در زمینه روابط عمومیها تهیه شده است اظهار كرد: سطح تحصیلات سه نفر از مدیران روابط عمومی دكترا، 35 نفر فوق لیسانس، 89 نفر لیسانس، 18 نفر فوق دیپلم و پنج نفر از آنها دیپلم است.

وی بیان كرد: وضعیت استخدامی 70 نفر از مدیران روابط عمومی این استان بصورت رسمی، 60 نفر قراردادی و 20نفر پیمانی هستند.

مشاور استاندار همدان اظهار كرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبری فرزانه انقلاب به سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، روابط عمومی نقش مهمی در عملیاتی شدن این شعار دارند.

شهابی گفت: با توجه به اینكه عمده ضعف دستگاههای اجرایی ارزیابی عملكرد است به این منظور كمیته ای در هیات رییسه مجمع روابط عمومی تحت عنوان كمیته ارزیابی عملكرد و نظر سنجی تشكیل شده است.

وی بیان كرد: علاوه بر این، چهار كمیته تخصصی دیگر با عنوان فوق برنامه، كمیته رسانه، انتشارات و تبلیغات و آموزش و تحقیق راه اندازی شده است.

وی از برگزاری انتخابات سالانه مجمع روابط عمومی ها خبر داد و گفت: از بین افرادی كه نامزد شده اند چهار نفر به عنوان عضو اصلی، دو نفر علی البدل و دو بازرس برای مدت یكسال انتخاب شدند.

7526/6993