۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۹:۲۱
کد خبر: 81703963
T T
۰ نفر
پايان كار تيم تكواندو ايران با 19 مدال در رقابت هاي جهاني هان مادانگ

تهران - ايرنا - تيم تكواندو ايران در رقابت هاي جهاني هان مادانگ با كسب 8 مدال طلا، 5 نقره و 6 برنز به كار خود پايان داد.

به گزارش ايرنا از فدراسيون تكواندو، بيست و يكمين دوره مسابقات قهرماني هان مادانگ سال 2015 جهان با حضور 4632 تكواندو كار از 62 كشور جهان از 8 تا 11 مرداد در شهر پيون تگ كره جنوبي برگزار شد.

در چهارمين و آخرين روز اين رقابتها تيم ايران 2 مدال برنز را به دست آورد. در رشته پومسه ابداعي رده سني 19 سال به بالا، عليرضا صفري، مهدي پورخالقي و اميرحسين محمدي و همچنين در پومسه استاندارد تيم ايران با تركيب محمدتقي حاتمي، شهرام الله آبادي و علي ميرزاييان مدال برنز را به گردن آويختند.



*اسامي مدال آوران ايران:

طلا: عبدالصمد فتحي، جلال اقدم، عرفان گلدي درسنكي، ابوالحسن شاهوردي، محمدتقي حاتمي، مسعود طلايي، بهنام محمدي و بهنام منتظري

نقره: مهدي خالقي، سيامك طباطبايي، ابوالحسن شاهوردي، بهنام منتظري و بهنام محمدي

برنز: سيدحسين زينال حسيني، مسعود طلايي، شهرام اله آبادي، جلال اقدم، پومسه ابداعي و پومسه استاندارد

مسابقات هان مادانگ شامل طيف وسيعي از مهارت هاي تكواندو است و جذابيت خاصي براي اساتيد تراز اول جهان دارد. مسابقات هان مادانگ را مي توان جشنواره و يا نمايشگاه بين المللي تكواندو دانست. به همين منظور كوك كي وان (مركز تكواندو جهان ) از چند سال پيش با همكاري انجمن تكواندو كره مسابقات هان مادانگ را برگزار مي كند و از سال 2003 نيز مسابقات جهاني را با همكاري فدراسيون جهاني و انجمن تكواندو كره بنيانگذاري كرده است.

ورزشي**1067**1581