۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۰۱
کد خبر: 81712396
T T
۰ نفر
امام جمعه يزد: ترويج فرهنگ ديني مهمترين رسالت مراكز آموزشي است

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: مهمترين رسالت مراكز علمي و آموزشي ترويج فرهنگي ديني و تربيت نسل جوان بر اساس آموزش هاي الهي است .

به گزارش ايرنا آيت الله محمد رضا ناصري روز شنبه در آيين افتتاحيه كنگره سراسري قرآن كريم دختران سمپاد منطقه 5 كشور در يزد افزود: از وظايف مهم مراكز آموزشي و علمي تبليغ معارف ديني و ارزشي است .
وي اضافه كرد: نخبگان علمي بايد بيش از گذشته در راستاي تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامي و گسترش معارف قرآن و مفاهيم بلند اين كتاب آسماني بكوشند .
امام جمعه يزد اظهار داشت: مراكز علمي و تربيتي بايد در عمل در قالب برنامه هاي مناسب در زمينه شناخت حق از باطل و انتخاب مسير سعادت و كمال به نسل جوان تلاش كنند .
ناصري تصريح كرد: دنياي استكباري با تمامي ابزارها و فعاليت هاي فرهنگي و آموزشي خود به دنبال دور كردن نسل جوان از ارزشي و جدا كردن مسلمانان از معارف ديني است .
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد اظهار داشت: عمل به توصيه الهي در كلام وحي به تفصيل مورد اشاره قرار گرفته و لذا بايد همواره از اين كتاب وحياني بهره گرفت .
ناصري گفت: انس و الفت نسل جوان در مراكز آموزشي و تربيتي با با قرآن نقش مهمي در گسترش ارزش هاي الهي در اين نسل دارد و بايد همواره به آن عنايت صورت گيرد .
امام جمعه يزد همچنين به به آسيب‌هاي شبكه‌ها و فضاهاي مجازي بر روي نسل جوان اشاره و خواستار عنايت خاص به هوشياري در مقابل فعاليت هاي فرهنگي شد .
ناصري مشغول كردن ذهن اقشار مختلف جامعه و بخصوص جوانان به مسائل اقتصادي، سياسي و شبكه‌هاي فاسد مجازي از توطئه‌هاي هميشگي و مهم دشمنان عليه دين و نظام اسلامي است .
بيست و سومين كنگره سراسري قرآن كريم دختران سمپاد منطقه 5 كشور به مدت سه روز در مجموعه زنبق يزد پيگيري مي شود .ك3
7536/ 6197