۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۸:۴۱
کد خبر: 81714294
T T
۰ نفر
ورزشكاران قائمشهري مدال هاي خود را  تقديم شهداي غواص كردند

ساري- ايرنا- سه تن از قهرمانان رشته هاي مختلف ورزشي قائمشهري مدال هاي قهرماني جهاني خود را تقديم شهداي غواص كردند.

اين ورزشكاران رشته هاي كشتي پهلواني، ژيمناستيك و واليبال نشسته به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهداي غواص روز دوشنبه همزمان با ورود اين شهيدان به قائمشهر مدال هاي قهرماني خود را تقديم كردند.
رييس اداره ورزش و جوانان قائمشهر به خبرنگار ايرنا گفت: جابر صادق زاده مدال جهاني كشتي پهلواني، هادي خناري نژاد مدال طلاي مسابقات جهاني ژيمناستيك در كشور چك و مجيد لشكري ورزشكار تيم ملي پارالمپيك ايران مدال طلاي مسابقات جهاني واليبال نشسته را به اين شهدا تقديم كردند.
فرشيد قديمي افزود: ورزشكاران قهرمان با كسب مدال و به اهتزاز درآوردن پرچم كشورمان در ميادين ورزشي خارجي همچون شهدا افتخارآفريني مي كنند و امروز نيز با اهداي مدال هاي قهرماني افتخار ديگري آفريدند.
وي گفت: قائمشهر قطب پرورش ورزشكاران قهرمان و مدال آوران بسياري است كه با تقديم يك هزار شهيد در راه اسلام و نظام، ايثار و جانفشاني را به منصه ظهور گذشته اند.
پيكرهاي 30 شهيد غواص روز دوشنبه در قائمشهر تشييع مي شود.
برنامه استقبال از شهداي غواص در شهرهاي مختلف مازندران از روز پنجشنبه هفته گذشته پانزدهم مرداد ماه از رامسر در غرب استان آغاز شد و قرار است طبق برنامه در هفت محور تا نوزدهم مرداد ماه ادامه يابد.
مراسم معنوي وداع با شهدا 19 مرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا در باغ موزه دفاع مقدس مازندران واقع در ساري برگزار مي شود.
پيكرهاي اين شهدا بيستم مرداد از ميدان شهدا تا ميدان ساعت ساري تشييع و سپس براي خاكسپاري به شهرهاي مختلف مازندران منتقل مي شود.
براساس اعلام بنياد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس مازندران از 175 شهيد غواصي كه پيكرهاي پاكشان اخيرا پيدا و وارد كشور شد بيش از 50 نفر از لشكر 25 كربلاي مازندران بودند.
مازندران در عمليات كربلاي چهار 338 شهيد داد.ك/3
2096/1899/ 1650
۰ نفر